Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Preokrenula kompaniju

Yahoo je ponovno 'cool': Godina dana Marisse Mayer

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Marissa Mayer prije godinu dana preuzela je Yahoo i odmah krenula u ofenzivu – orijentirala se na nekoliko važnih područja i preuzela čak 16 kompanija.

Sutra se navršava godina dana od kada je Marissa Mayer postala izvršna direktorica Yahooa i započela s velikim promjenama u kompaniji koja je, zahvaljujući njoj, 'ponovno cool'. Kada je preuzela kompaniju Mayer je imala jasnu viziju što želi napraviti u ovom bivšem internetskom gigantu te je poduzela brojne poteze (od malih stvari poput besplatne hrane zaposlenicima pa do nekih kontroverznih poput zabrane rada od kuće) kako bi povećala produktivnost ljudi i kako bi dovela što veći broj talentiranih zaposlenika i inženjera u kompaniju.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Za internet generaciju 7 načina na koje možete izjaviti ljubav pomoću društvenih mreža Slika nije dostupna Twitter, Tumblr, Waze… Uspješna 2013.: Ove su kompanije okrenule milijarde dolara!

'Radim do kasno, i vi biste to trebali učiniti'

S njom na čelu Yahoo je preuzeo čak 16 kompanija (nekad i dvije po danu) koje su nakon akvizicije najčešće ugašene (nisu ugašeni samo Tumblr, PlayerScale i Qwiki), a njihovi su zaposlenici pridruženi Yahoou. 'Nevjerojatno je koliko je Yahoo postao aktivan na području akvizicija', komentirao je za CNN analitičar Scott Kessler i dodao kako ne zna niti jednu drugu kompaniju koja bi se mogla mjeriti s Yahooom kada su u pitanju preuzimanja drugih kompanija.

Akvizicije zbog talentiranih zaposlenika dio je njenog velikog plana za potpuno restrukturiranje kompanije za koju Mayer želi da se okrene mobilnim uređajima i uslugama, fokusira na samo nekoliko ključnih kategorija te želi da ova kompanija ponovno postane cool i privlačna mlađim korisnicima. Koliko je Mayer fokusirana na mobilno tržište najbolje govori podatak da su gotovo sve kompanije koje je Yahoo preuzeo od kada je ona zasjela na čelo ponajviše orijentirane na mobilni sadržaj, aplikacije i servise.

Osim mobilnosti, ostale kategorije koje Mayer vidi kao ključ rasta i razvoja kompanije su društvene mreže, igre i video (poput video chata i konferencijskih poziva). 'Gledajući smjer kojim se razvija internet, sve su ovo važne kategorije', smatra Kessler i kaže kako Yahoo preuzimanjem kompanija ne dobiva samo njihove zaposlenike, već i tehnologiju s kojom cijelo vrijeme poboljšavaju svoje već postojeće proizvode.

Najbolji primjer za to je preuzimanje kompanije Summly koju je osnovao 15-godišnji Nick D`Alosio te je nakon toga Yahoo ponovno lansirao svoju mobilnu aplikaciju u koju je integrirao tehnologiju Summlyja. Još jedna od ključnih stvari koju Mayer pokušava napraviti sa svim akvizicijama jest približiti kompaniju mlađim korisnicima kako bi ponovno bila cool.

Nove pohvale za Mayer: Evo zašto je ona savršen izbor za Yahoo!

Ona je promijenila korporativnu kulturu Yahooa, s čime je ponovno privukla neke bivše zaposlenike, a kako bi privukla korisnike njihovih (mobilnih) usluga, pokrenula je redizajn glavne stranice i mobilnih aplikacija poput Flickr servisa za fotografije.

Na sve te promjene koje je Marissa Mayer pokrenula u Yahoou pozitivno su reagirali zaposlenici i dioničari kompanije, kao i sami korisnici njihovih usluga, no pred njom je još puno posla kako bi od Yahooa napravila kompanija koja će u budućnosti moći konkurirati najvećim kompanijama poput Applea i Googlea.  

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene