Najbliži iznad N. Zelanda

Asteroid prolazi pokraj Zemlje na sigurnoj udaljenosti

Asteroid RC 2014 promjera 20 metara prolazi danas relativno blizu Zemlje. Doći će na oko 40 tisuća kilometara od našeg planeta

Američka svemirska agencija NASA, objavila je kako asteroid, stjenovito svemirsko tijelo ne predstavlja nikakvu opasnost za naš planet iako prolazi relativno blizu Zemlje. Asteroid 2014 RC, koji su 31. kolovoza otkrili astronomi u Tucsonu u Arizoni, prolazi na 40 tisuća kilometara od Zemlje, iznad Novog Zelanda u 14:18 sati po lokalnom vremenu.

Pročitajte i ovo Ilustracija Kriza u obrazovanju I oni zabranjuju mobitele u školama: ''Želimo da naša djeca uče, a naši učitelji poučavaju'' Planina Taranaki manje ozljede Penjač preživio pad sa 600 metara visine: Zbog jedne stvari imao je nevjerojatnu sreću

To je jedna desetina udaljenosti između Zemlje i Mjeseca. 'Iako ovaj nebeski objekt ne predstavlja nikakvu prijetnju Zemlji ili satelitima, njegov bliski pristup stvara jedinstvenu priliku istraživačima da ga promatraju i saznaju više o asteroidima', poručila je NASA.

Za samo 6 godina, na Zemlju bi moglo pasti KOLOSALNO čudovište!

Astronomi kažu da je 2014 RC otprilike iste veličine kao i svemirska stijena koja je eksplodirala nad Chelyabinskom u Rusiji prošle godine.
Dok promatrači neba neće moći uočiti asteroid golim okom, astronomi amateri vjerojatno će ga moći 'uhvatiti' koristeći mali teleskop.

Asteroin 2014RC nije jedini asteroid ili komet koji se približio Zemlji. Od 2. rujna uočeno je 11.408 asteroida i kometa. A tu su i svemirske stijene koje još nismo otkrili.

Stručnjaci su upozorili da bi ogroman asteroid mogao udariti Zemlju 2020. godine. Asteroid 2012 DA14, otkrili su astronomi opservatorija LaSagra u Španjolskoj.

Trenutačno postoji manje od jedan posto šanse da će udariti u Zemlju, tvrde znanstvenici, ali u isto vrijeme ne mogu isključiti mogućnost da bi se mogao sudariti s našim planetom.

'Orbita za 2012 DA14 trenutačno je vrlo slična Zemljinoj, što znači da redovito će biti blizu Zemlji', rekao je Paul Chodas, astronom u NASA-i.