Izbrisat će ljude s lica Zemlje?!

Za samo 6 godina, na Zemlju bi moglo pasti KOLOSALNO čudovište!

Do sada nepoznati asteroidni pojas lociran je u svemiru i kreće se prema našem dijelu sunčevog sustava.

Asteroid, 'globalni ubojica' mogao bi se sudariti sa Zemljom do 2020. godine, izbrisati život kakvog znamo i promijeniti klimu za cijelo stoljeće, piše Experss.

Pročitajte i ovo Rat u Gazi novi udar na ekonomiju - 3 na udaru i Hrvatska Rat u Gazi - još jedan udarac za svjetsku ekonomiju Velika šteta u poljoprivredi - 2 Slijede poskupljenja? Goleme štete nakon nevremena, poljoprivrednici poručuju: "Ne znam, sjesti i plakati..."

Ove strašne predikcije dolaze nakon što je NASA otkrila uznemirujuće nove podatke koji pokazuju da se očekuje 400 udara u razdoblju od 2017. do 2113. godine. Očekivanja su temeljena na podacima promatranja objekata uočenih u svemiru tijekom proteklih 60 godina. Većina će ih imati maksimalni promjer od 100 metara i potencijal da izazovu značajnu štetu.

Ali zabrinuti znanstvenici upozorili su da između ostalog, i kolosalno 'čudovište' ide u našem smjeru te da se u njemu nalazi asteroid koji bi na Zemlju mogao pasti za samo šest godina.

U nedjelju će pokraj Zemlje projuriti asteroid

Profesor Brian Cox rekao je kako se asteroid veličine autobusa, nazvan 2014 EC, približava Zemlji. Dodaje da je samo pitanje vremena kada će ogromni asteroid izbrisati ljude s lica Zemlje.

Stručnjaci su upozorili da bi još veći asteroid mogao udariti Zemlju 2020. godine. Asteroid 2012 DA14, otkrili su astronomi opservatorija LaSagra u Španjolskoj. Trenutačno postoji manje od jedan posto šanse da će udariti u Zemlju, tvrde znanstvenici, ali u isto vrijeme ne mogu isključiti mogućnost da bi se mogao sudariti s našim planetom.

'Orbita za 2012 DA14 trenutačno je vrlo slična Zemljinoj, što znači da redovito će biti blizu Zemlji', rekao je Paul Chodas, astronom u NASA-i.

Profesor Bill Napier, stručnjak za astronomiju, na Sveučilištu Buckingham, kaže da bi udar asteroida ili dijelova kometa mogao imati poražavajuće posljedice. 'Da se tako nešto dogodi, ovisno o tome gdje bi palo, prijetilo bi životu na Zemlji', rekao je Napier.

Profesor Napier kaže da Zemlja može biti pogođena dvama vrstama udara - asteroidima i kometima. Komet Swift-Tuttle kojeg su otkrili Lewis Swift i Horace Parnell Tuttle 16. srpnja 1862. godine trebao bi proći pokraj Zemlje 4479. godine.

Kako kaže Napier, to je najopasniji komet za Zemlju, jer bi trebao proći pokraj nje na udaljenosti od svega 27 kilometara. Ali, to je još u dalekoj budućnosti - ako je ljudi uopće dočekaju.