Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Čelnici japanske javne televizije, NHK, neprestano provociraju svojim istupima u javnosti.


Jedan od ravnatelja japanske javne televizije, NHK, Naoki Hyakuta tako tvrdi kako je Amerika namamila Japan u Drugi svjetski rat te negira ratne zločine, kao masakr u Nankingu iz 1937.godine, kada su japanske trupe pobile tisuće kineskih civila. Takvi stavovi su učestali kod revizionara u Japanu, navodi Independent.

Vezani članci Koronavirus u Japanu - 4 Jedna od zemalja s najmanje provedenih testiranja: Japan ukida izvanredno stanje, u Tokiju karantena do daljnjeg Shinzo Abe i Vladimir Putin (Foto: AFP) Svemirska suradnja duža od 10 godina: Vladimir Putin i Shinzo Abe razgovarali s astronautima na ISS-u

Naveo je kako je masakr u Nankingu proizveden od strane SAD-a kako bi se prekrili zločini koje su sami počinili u Drugom svjetskom ratu.

Prije dva tjedna je na konferenciji za novinare NHK-ov novi generalni direktor Katsuto Momii zapanjio novinare govoreći kako je sasvim prirodno da NHK slijedi vladu u teritorijalnim svađama Japana sa susjedima.

'Kada Vlada kaže lijevo, mi ne možemo reći desno', kaže Momii. Potom je branio japansku uporabu seksualnih robova tijekom rata, navodeći kako je takav sustav bio uobičajen u ratu.

VIDEO Objavljena snimka trenutka u kojem je atomska bomba bačena na Nagasaki

Pažnju je izazvala još jedna od članica odbora, Michiko Hasegawa esejem napisanim mjesec dana prije dolaska na poziciju.

U eseju je uzdizala ultranacionalista koji je počinio ritualno samoubojstvo prije 10 godina u protestu ispred japanskih liberalnih dnevnih novina, Asahi.

'Nije moglo biti boljeg doprinosa ', napisala je.

NHK ubire godišnji prihod od 6 milijardi dolara, čime se približio britanskom BBC-u.

No, za razliku od BBC-a ne poštuje pravilo nepristranosti te je zbog izvanrednih stavova četiri ravnatelja pod intenzivnom paljbom javnosti.

Sva četiri ravnatelja izabrao je premijer, Shinzo Abe, iz Liberalno Demokratske stranke. Odbor od 12 članova kontrolira programsku politiku i budžet.

Američko veleposlanstvo u Tokiju oštro je osudilo optužbe od strane visokih dužnosnika japanske nacionalne javne televizije.

 DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook