Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Jedan se Japanski restoran u New Yorku ne slaže s uobičajenom američkom kulturom davanja napojnica u restoranima i ubuduće će gostima vraćati novac ako ga budu davali zaposlenicima.


'Sushi Yasuda' jedan je od najpoznatijih restorana u New Yorku, a prije nekoliko dana njegovi su zaposlenici prestali primati napojnice kao izraz zadovoljstva gostiju. Kako ne bi zbunili svoje goste, na dnu svakog računa su stavili i objašnjenje takve odluke, piše The Telegraph.

'Poštujući običaje u Japanu, zaposlenici u našem restoranu su adekvatno plaćeni za svoj posao koji obavljaju, tako da zahvalnost u obliku napojnica neće primati. Hvala', napisali su. I kada su zaposlenici primali napojnice, oni ih nisu uzimali, već su ih je zadržavao restoran.

>>
ANKETA: Dajete li napojnice i zašto (ne)?

Vezani članci Lignje, ilustracija (Foto: Getty Images) "Ko ovo more platit?": U restoranu u Grčkoj naručili lignje i pive. Kad je stigao račun ostali su u šoku Slika nije dostupna Ostavila mu napojnicu od 200.000 dolara, a onda...

No, umjesto toga, zaposlenici su dobivali veće plaće i druge pogodnosti. Restoran će gubitak dodatnih prihoda od napojnica nadoknaditi povećanjem cijena za 15 posto. 'Ovo smo učinili zbog toga što se tako radi u Japanu. Zar nije lijepo otići u restoran i ne razmišljati koliku ćete napojnicu ostaviti?', kazao je vlasnik restorana Scott Rosenberg.

Iako napojnice nisu obvezne u SAD-u, one se očekuju za većinu uslužnih djelatnosti, a u restoranima se uglavnom očekuju napojnice koje iznose 10-25 posto.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook