Belgijska tvrtka DVDPost šokirala je naciju reklamnom kampanjom za iznajmljivanje DVD-ova nazvanoj 'Rentawife'. 'Privući pažnju kupaca danas je osnovno pravilo poslovanja, ali ova je kampanja otišla predaleko', bune se belgijske udruge potrošača.


Reklamna kampanja online DVD servisa uzburkala je belgijsku javnost i izazvala brojne zahtjeve za hitnom zabranom. 

Vezani članci Ukidanje nošenja maski, ilustracija Vlasti izgubile spor: Moraju izmijeniti zakonski okvir za mjere protiv COVID-a ili ih ukinuti u roku od 30 dana Hrvatski premijer Andrej Plenković i belgijski premijer Alexander De Croo Plenković s belgijskim premijerom: ''Cilj je imati bržu isporuku cjepiva kako bi osigurali slobodnije kretanje ljudi''

No vlasnik sitea koji je pokrenuo kampanju nema je namjeru povući, već je presretan što je izazvala veću pažnju od očekivane. 

Kampanja, koja je krenula prije šest dana, na stranicama tvrtke nudi žene za iznajmljivanje putem virtualnog kataloga u kojem je na ponudi 9 584 'modela'.

Jedna od njih je Erika, intelektualan tip, smeđe kose, ima oko 25 do 35 godina, puno priča i zna kuhati. Zatim spektakularna Isabelle koja će impresionirati vašeg šefa, te Manuelle željna avanture koja će vas natjerati da 'lebdite 80 metara iznad zemlje'.

Site vam nudi iznajmljivanje čak osam žena odjednom, a za starije od 65 godina nudi se popust.

Snimljen je i reklamni spot od 35 sekundi u kojem muškarac ženu, koju je prethodno iznajmio, poput lutke pakira u kutiju, dok mu istovremeno na vratima dostavom stiže slijedeća 'naruđba'. Radi se, naravno o šali, bolje rečeno reklami koja je morala biti dojmljiva kako bi privukla posjetitelje na stranice tvrtke.

Jedan od osnivača DVDPosta, tvrtke koja je objavila kampanju, Bernard Wilmet kaže kako je kampanja imala cilj biti bezbrižna i ostaviti dojam. 

Priznaje kako je za izradu kampanje zaposlio Emakinu baš zato što su njezine kampanje 'na rubu dozvoljenog', ali su, kaže Wilmet, u isto vrijeme i jako uspješne. 

'Već u svojim prvim danima kampanja 'Rentawife' zabilježila je vrhunske rezultate, a čak 39 posto čitatelja jednih od najpopularnijih belgijskih novina, izjasnili su pozitivno o kampanji' tvrdi Wilmet.

No kako će kontroverzna reklamna kampanja završiti još nije poznato, jer su njezinu zabranu tražile udruge za jednakost prava žena i muškaraca, te nekoliko udruga za zaštitu potrošača.