Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Da reklama povećava prodaju poznata je stvar, no, jednom belgijskom trgovačkom lancu dogodilo se nešto upravo suprotno.


Supermarket je na svojoj službenoj stranici objavio promotivnu akciju koja je trajala četiri dana. Na sniženju su ponudili jednu marku piva i to po cijeni umanjenoj za 2,49 eura po boci. No, problem je bio u tome što je to i inače cijena piva pa su ga ovom akcijom zapravo ponudili besplatno.

Vezani članci Antonio Guterres Nezgodan gaf šefa UN-a: "Nastala je mala zabuna, ispričavam se" NewsBar produkcija video spota za Addiko banku Potpuno drugačiji: Napravili spot o uvođenju eura koji je osvojio publiku i objasnili što s "bičvom ispod kreveta"

>> Znanstvenici će obnoviti pivo s broda potopljenog 1840.

Iz supermarketa tvrde da je došlo do informatičke greške te da su zaustavili akciju čim su shvatili što se dogodilo. Ipak, priznaju pogrešku i isporučit će svima naručeno pivo. Besplatno pivo naručilo je 3.000 ljudi, a najviše boca, njih 1.000, naručilo je jedno studentsko udruženje, piše B92.

Zbog ove greške supermarket će izgubiti najmanje 7.470 eura, kolika je cijena svih naručenih boca tijekom propale akcije.

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI
Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju