Prošlog studenog je Luftfahrtbundesamt (LBA) bila upozorena da sredi problem manjka zaposlenika koji bi mogao utjecati na kontrole zrakoplova i osoblja, uključujući i zdravstvene kontrole.
Pročitajte i ovo
prisilno sletili
VIDEO Drama na nebu, muškarac napao stjuardesu i pokušao ući u kokpit: Prije leta dobio znakovitu poruku
LJUTITI MILE IZ LAKTAŠA
BiH je trebala otvoriti pregovore s EU-om, no Dodik je blokirao državu zbog posjeta premijera jedne zemlje
Dok se nastavlja istraga oko pada Airbusa 320, kojeg je, prema svemu sudeći, namjerno srušio kopilot Andreas Lubitz, postavlja se pitanje je li kontrola njegove sposobnosti za let bila dovoljno ozbiljna.
Europska agencija za zrakoplovnu sigurnost (EASA) potvrdila je da se Europska komisija na temelju njihovih prijedloga obratila njemačkoj te da se njihovi odgovori procjenjuju.
Der Spiegel: Državno odvjetništvo medicinske kartone kod Lubitzovih liječnika
'Sve članice EU imaju nekakve probleme, to je normalno i redovito se događa. Do tih zaključaka se dolazi redovitim i kontinuiranim nadzorom. Ako nešto nije u redu poduzimaju se koraci kako bi se ispravilo', kaže glasnogovornik EASA-e.
Glasnogovornica Luftfahrtbundesamta kaže kako se slične revizije rade i nekoliko puta godišnje, a njemački ministar prometa tvrdi kako ti nalazi EASA-e nemaju veze s padom Germanwingsova Airbusa.
Podsjetimo, velika tragedija dogodila se nakon što je kopilot s povećom liječničkom dokumentacijom preuzeo upravljanje avionom. Druga crna kutija, koja je na mjestu tragedije zrakoplova Germanwingsa u Alpama pronađena u četvrtak potvrđuje sve crne slutnje da je kopilot Andreas Lubitz namjerno srušio zrakoplov sa 150 putnika i članova posade.
'Prva analiza podataka pokazuje da je pilot uz pomoć automatskog pilota započeo sa spuštanjem zrakoplova prema visini od 30 metara', navodi se u priopćenju istražnog ureda Francuske uprave za zrakoplovstvo.
Stručnjaci smatraju da je to najmanja visina na koju se autopilot može programirati.
'Pilot je nekoliko puta unio promjene na automatskom pilotu kako bi povećao brzinu zrakoplova pri spuštanju', stoji u priopćenju.
Druga crna kutija koja bilježi podatke o letu pronađena je u četvrtak na mjestu pada zrakoplova niskotarifne kompanije Germanwings koji se 24. ožujka srušio u francuskim Alpama.
Ta crna kutija bilježi parametre leta zrakoplova koji se srušio sa 150 putnika i članova posade.
Prva crna kutija bila je pronađena na sam dan nesreće i njezina je analiza otkrila da je u trenutku drame kopilot bio sam u pilotskoj kabini i da je, prema pokazateljima istrage, namjerno srušio zrakoplov.
Dodajmo vome i da su francuske vlasti u nedjelju zaključile potragu za tijelima na mjestu u francuskim Alpama. Istraga će se odsad fokusirati na potragu za predmetima koji su pripadali žrtvama, a njihova identifikacija nastavit će se u laboratorijima putem DNK analize, izvijestili su lokalni mediji. Uklanjanje većih dijelova zrakoplova s planinske padine počet će idući tjedan.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook