Dvanaestgodišnji dječak položio je prijemni ispit i studirat će medicinsku fiziku i biofiziku na sveučilištu u glavnome gradu Meksika.

Galerija Carlos Antonio Santamaria Diaz (Screenshot: APTN) Carlos Antonio Santamaria Diaz (Screenshot: APTN) +0 Carlos Antonio Santamaria Diaz (Screenshot: APTN)

Carlos Antonio Santamaria Diaz bit će prvi student te dobi koji se upisao na Nacionalno autonomno sveučište u Meksiku /UNAM), potvrdila je ta ustanova.

Vezani članci Ilustracija Novi potres pogodio Meksiko: "Zgrade su se snažno tresle" Posljedice potresa u Mexicu 1985. godine - 2 Koban datum za Meksiko: U posljednjih 40 godina tri razorna potresa udarila na isti dan!

"Samo želim studirati, ako mi zatvore vrata, ući ću kroz prozor", citira UNAM Santamariju.

Dječak iz Cuernavace, 90 kilometara južno od meksičke prijestolnice, zapravo nije nepoznat sveučilištu jer je od 2015. surađivao u projektima analitičke kemije, biokemije i molekularne biologije.

Prijemni je bio težak jer "još nisam dobro savladao integrale" u matematici, priznao je Santamaria koji je kroz dosadašnje školovanje 'protrčao'.

Santamaria je zaljubljenik u videoigrice i "student velikih kognitivnih sposobnosti, zaigran i sramežljiv", opisao je UNAM najmlađeg brucoša. (Hina)