Taj i drugi dokazi potvrđuju prva izvješća o sudaru zrakoplova s jatom ptica nakon polijetanja iz zračne luke LaGuardia i prisilnog slijetanja koje je nazvano 'čudo na Hudsonu'. Airbus je nakon slijetanja na vodu ostao plutati, a svih 155 putnika i članova posade je spašeno. Slijetanje na vodu bez žrtava smatra se jednim od najvećih pothvata u komercijalnom zrakoplovstvu.
Pročitajte i ovo
Napad u Istri
Gnjurac zamalo iskopao oko dječaku: ''U jednom trenutku opušteno smo sjedili na plaži, a u drugom... horor''
Istraga tapka u mjestu
Bizarna krađa na istoku Hrvatske! Iz dvorišta kuće ukradeno 150 papiga: "Lopov mora da je stvarno lud"
NTSB je također ispitao audio snimke iz kokpita, koje su pokazale 'vrlo mirne, sabrane' pilote, rekao je Robert Benzon, glavni NTSB-ov istražitelj nesreće, na konferenciji za tisak u New Yorku. Odbor je uz to pronašao 'nagrižene' prednje dijelove oplate jednog od motora, dodao je Benzon.
>> VIDEO: Snimka izvlačenja zrakoplova iz rijeke Hudson
>> VIDEO: Slijetanje Airbusa 320 u rijeku Hudson
NTSB je mogao pregledati naprave koje bilježe podatke o letu, nakon što je on u subotu stavljen na riječnu teglenicu, poslije vađenja iz Hudsona. 'Crne kutije', koje bilježe sve podatke leta, poslane su u nedjelju u Washington na ispitivanje.
Gubitak snage u motorima bio je 'prilično brz', rekao je Benzon, dodajući kako pilot "sigurno nije mogao povećati ili zadržati visinu leta".
Prema njegovim navodima, kapetan Chesley Sullenberger III i kopilot Jeffrey B. Skiles, opisali su kako su na na 900 do 1.500 metara visine vidjeli jato ptica 'u savršeno pravilnoj formaciji', da ubrzo otkrili kako je vjetrobran 'pun ptica' te da su čuli "udarce" i osjetili miris nagorjelog mesa.
Kapetan je rekao NTSB-u da nije imao drugu opciju osim slijetanja u rijeku, jer nije želio dovesti zrakoplov iznad naseljenog područja, niti je vjerovao da može stići do najbliže zračne luke.