Kako je korona-nastava utjecala na učenike, nastavnike, ali i roditelje, istražili su učenici II. gimnazije iz Osijeka. Došli su i do zanimljivih zaključaka kako poboljšati virtualnu nastavu, a sve je popratila reporterka Matea Drmić.

Galerija


''Zašto dižemo toliku bunu protiv online nastave? Pa zar nije istina da je lakše zaraditi bolju ocjenu online, nego uživo? Biti u razredu, kretati se, družiti, smijati se s vršnjacima je nešto što svaka mlada osoba treba iskusiti. To nam je sve uskraćeno online nastavom, stoga smatramo da je učionička nastava bolja. Dakle odlučeno je da je nastava u učionici učinkovitija od online nastave.''

To je samo jedna od debata projekta korona-nastave, s čijim se zaključkom slažu i nastavnici.

''Nastava uživo ima puno koristi za učenike njihove socijalizacije, komunikacije, druženja, a to upravo veliki dio njihovih emocionalnih problema dolazi do viđenja'', objasnio je Nikola Čuraj, nastavnik sociologije i politike i gospodarstva.

Vojnik, ilustracija Objavio MORH: Na području Bjelovarsko-bilogorske županije pronađen smrtno stradali vojnik

Vatrogasci, ilustracija VIDEO Munja uzrokovala požar u Solinu? Gorjelo nisko raslinje uz cestu

Najveći problem kod razumijevanja gradiva učenici su imali u STEM skupini.

''U svrhu učenja nekih njima težih predmeta iz STEM područja oni su preferirali video konferencijsku nastavu, dok se u drugim predmetima pokazalo da video konferencije uopće ne preferiraju'', rekla je profesorica psihologije, Ivana Azenić.

istraživanju je sudjelovalo 398 učenika, 45 nastavnika te 169 roditelja.

''Mislim da je jednostavno bolje uživo, bolje naučimo, bolje zapamtimo gradivo'', izjavila je učenica Ivana Galinec.

Da je uživo bolje, slažu se i roditelji.

''Ja mislim da informacija koju dobiju u razredu je od neprocjenjive važnosti, drugačije je to prenijeti u razredu i online'', složila se majka učenika, Stanislava Sasi.

S mišljenjem mnogih nastavnika da su ocjene bolje zbog online nastave i napuhane, slažu se i učenici.

''U jednu ruku mi je drago zbog prijatelja sto su imali veće ocjene, ali to po zaslugama nije bilo tako'', izjavio je učenik Filip Likar.

Nastavnici su zaključili da je učenicima bio problematičan i prostor za rad.

Policija alkotestira vozače, arhiva (Foto: Petar Glebov/PIXSELL) Imamo šampiona! Čak 10 puta pokušao puhati alkotest. Bio je toliko pijan da je uređaj kapitulirao

Tragedija u Kninu - Ilustracija - 1 Tragedija u Kninu: Obdukcija otkrila uzrok smrti dječaka kojeg je otac ostavio u automobilu

''Jako nevoljko uključuju kamere, mikrofone, tim se osjećaju da mi ulazimo u njihov privatan prostor, postoje i tu načini, stavljaju se virtualne pozadine da se ne vidi, ali nemaju svi toliko, nemaju svi svoju sobu, svoje računalo, moja je intencija da uključujemo kameru zaista kad je to potrebno'', komentirala je profesorica matematike, Lidija Blagojević.

Kamere možda neće više morati uključivati jer će povratku u školske klupe zasigurno pridonijeti i mogućnost cijepljenja djece od 12 do 15 godina.

 

 

Vijesti gledajte svakog dana na Novoj TV, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.

Propustili ste vijesti? Pogledajte ih besplatno na novatv.hr