"Nešto zbilja važno" osvojilo već petu komunikacijsku nagradu ove godine
Piše PR,
16. prosinca 2020. @ 10:46
"Pokazali smo i kako se odnosi s javnošću mogu usmjeriti u ispunjenje plemenitih ciljeva i poboljšavanja života potrebitih ljudi iz naše okoline“, izjavio je izvršni direktor CTA komunikacija Gordan Turković.
Podijelite
„Zahvalni smo na još jednoj komunikacijskoj nagradi za kampanju „Nešto zbilja važno“, na ovome priznanju koje potvrđuje kako je borba protiv društvenih nejednakosti u našoj zemlji itekako cijenjena i izvan njezinih granica. Hvala našim prijateljima iz Udruge roditelja djece s teškoćama u razvoju „Brački pupoljci“ koji su nas pozvali da budemo dio ove predivne priče. Zajedno smo postigli nemoguće. Boreći se za jednu od najranjivijih skupina našeg društva, izmijenili smo zakon i ispravili veliku nepravdu koju su oni godinama trpjeli. Pokazali smo i kako se odnosi s javnošću mogu usmjeriti u ispunjenje plemenitih ciljeva i poboljšavanja života potrebitih ljudi iz naše okoline“, izjavio je izvršni direktor CTA komunikacija Gordan Turković u svojemu govoru zahvale na sinoćnjoj online dodjeli nagrade Eventiada IPRA GWA koja je ovoj kampanji već peta u nizu domaćih i svjetskih nagrada.
„Nešto zbilja važno“ svoju veliku pobjedu postigla je u studenom 2019. izmjenom Zakona o prijevozu u linijskom i povremenom obalnom pomorskom prometu čime je konačno omogućen besplatan trajektni prijevoz djeci s teškoćama u razvoju sa svih hrvatskih otoka na prijeko potrebne terapije na kopnu. Nagradu Eventiada osvojili su u kategoriji najboljih neprofitnih i društveno-odgovornih kampanja u konkurenciji iz zemalja istočne Europe, Zajednice nezavisnih država (ZND) i središnje Azije.
Zbog velikog društvenog utjecaja kampanje i izvrsnosti u njezinoj provedbi, tim Bračkih pupoljaka i CTA komunikacija u svibnju ove godine osvojio je i krovnu hrvatsku nagradu za odnose s javnošću, Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ), a pod nazivom „This Truly Matters“ i tri velike međunarodne nagrade. U srpnju su nagrađeni najprestižnijim svjetskim PR priznanjem „Golden World Awards for Excellence“ Međunarodne udruge za odnose s javnošću (IPRA), a prije manje od tjedan dana čak dvjema prestižnima europskim komunikacijskim nagradama „European Excellence Awards“ pobjedom u kategoriji nevladinih udruga i organizacija te posebnom nagradom žirija za najbolju kampanju u Europi među 350 finalista u 60 kategorija.
Na nagrađivanoj kampanji provedenoj s budžetom od 0 HRK, uz roditelje iz Udruge, radili su i Mate Mladina, Gina Victoria Damjanović, Gordan Turković, Petar Tanta, Valentina Mezdić i Eli Čerkezović. Osim za djecu s teškoćama u razvoju sa svih hrvatskih otoka, izboreno je pravo na zakonom propisan besplatan prijevoz i za druge godinama zanemarivane i ranjive skupine.
Eventiada IPRA GWA od 2011. godine je regionalni partner svjetske nagrade Međunarodne udruge za odnose s javnošću (IPRA) „Golden World Awards for Excellence“ i najveća je komunikacijska nagrada za istočnu Europu, Zajednicu nezavisnih država i središnju Aziju. U 2020. godini, Eventiada IPRA GWA svojim nagradama podržava i UN-ove ciljeve održivog razvoja. Ove godine okupila je najveće multinacionalne i nacionalne korporacije, globalne i lokalne nevladine organizacije, vlade, mrežu i neovisne agencije i kreativnu mladež. Među ovogodišnjim finalistima u različitim kategorijama našli su se tako i tvrtke poput Lukoila, Unilevera, Procter & Gamblea, Cisca i Vodafonea.