Obavijesti Video Pretražite Navigacija
ISTRAŽILI SMO

Vrhunac je kampanje cijepljenja, a platforma Cijepi se opet ima poteškoća: Nakon objave DNEVNIK.hr-a problem ekspresno riješen

Platforma Cijepise.hr
Platforma Cijepise.hr DNEVNIK.hr
Aktualno Galerija Platforma Cijepise.hr Platforma Cijepise.hr Foto: DNEVNIK.hr +0 Cijepljenje u Hrvatskoj: Problemi s prijavom - 4 Galerija 1/2 >>
Građane se non-stop poziva na cijepljenje, ali čini se da platforma Cijepi se ne radi, iako iz Ministarstva tvrde suprotno. Nije prvi put da s platformom ima problema.

U jeku kampanje cijepljenja čini se da platforma Cijepise.hr ne funkcionira baš najbolje. Za treću dozu cijepljenja dvije novinarke DNEVNIK.hr-a prijavile su se u četvrtak, 16. prosinca. Niti nakon gotovo tjedan dana nije im stigao termin cijepljenja, već samo obavijest:

"Poštovani, uspješno ste se prijavili za cijepljenje protiv COVID-19 za dodatnu/booster/ostale doze. Vaša prijava zaprimljena je pod brojem ***. O terminu i adresi cijepljenja ćemo Vas naknadno obavijestiti na način koji ste odabrali prilikom prijave (SMS/Poziv/E-mail). Potvrda Vaše prijave poslana je na Vaš mail". 

Upit o platformi uputili smo Ministarstvu zdravstva. Oni tvrde da sve funkcionira.

Njihov odgovor prenosimo u cijelosti:

"Platforma Cijepi.se koristi se kontinuirano već devet mjeseci kao jedan od kanala za naručivanje zainteresiranih građana na cijepljenje protiv bolesti COVID-19. Građani koji su zainteresirani primiti booster dozu, a imaju uvjete prema preporukama HZJZ-a, mogu to učiniti prijavom na samu platformu kao i kod obiteljskog liječnika ili dobiti informaciju preko nadležnog kontakta zavoda za javno zdravstvo.

Svaka se prijavljena osoba poziva pet puta, a u trenutku kada se evidentira da je primila cjepivo, uključujući i booster, briše se s popisa zainteresiranih.

Napominjemo da ne primjećujemo nikakve poteškoće u radu platforme, naprotiv smatramo je jednostavnim načinom za prijavu zainteresiranih građana. Navedeno potvrđuju povratne informacije krajnjih korisnika koji ukazuju na jednostavnost korištenja i brzo ostvarivanje prava na cijepljenje", odgovor je iz Ministarstva zdravstva. 

Nedugo nakon objave ovog članka, jednoj od novinarki portala DNEVNIK.hr ekspresno je stigao termin za docjepljivanje trećom dozom, gotovo tjedan dana kasnije nakon prijavljivanja putem platforme.

Nije prvi put da se pojavljuju problemi

Ovo nije prvi put da s platformom ima problema. U travnju ove godine platforma je bila u potpunosti nefunkcionalna.

U većini županija nijedna osoba se nije uspjela cijepiti nakon prijave na tu platformu, a one županije koje su je pokušale upotrebljavati odustale su jer je sustav naručivanja bio nejasan i pun pogrešaka. 

Također, čitateljica nam je krajem travnja javila da su je putem platforme pozvali da se cijepi drugom dozom iako se nikad nije cijepila prvom dozom. U istoj minuti stigao joj je i drugi mail za cijepljenje cjepivom koje je ranije odbila primiti.

Nakon niza medijskih prozivki poteškoće su bile otklonjene.

 

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene