Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Podaci Državnog zavoda za statistiku o rastu trgovine na malo za 0.7 posto u srpnju prema istom mjesecu 2009., potvrdio je navode određenih tvrtki o povećanju prodaje.


Iako se ne radi o velikom porastu, bitno je naglasiti da se radi o prvom rastu u zadnjih 21 mjesec. Večernji list piše da je dobra turistička sezona najviše utjecala na rast potrošnje. Porastu kupovne moći dopridonijela je i niža stopa posebnog poreza na plaće, mirovine i druga primanja. Ako ne rast potrošnje, navedeni podaci sigurno su utjecali na rast potrošačkog optimizma.  Analitičari ipak upozoravaju da je o stvarnom oporavku maloprodaje još prerano govoriti. Večernji list piše da će do kraja godine na prodaju pozitivno će utjecati ukidanje više stope kriznog poreza i odgođeno poskupljenje struje.

>> Padaju prvi otkazi zbog neradnih nedjelji

Vezani članci Slaven Ružić Direktor PIK-a otvoreno o problemima koje im zadaje koronakriza: "Navike kupaca se mijenjaju, spremni smo na sve izazove" Otvorene tržnice u Zagrebu - 1 Interventna policija održavala red na tržnicama, prodavači se navikavaju na zaštitne mjere: "Osjećam se kao ribica u akvariju"