Još 312 dana dijeli Rijeku od titule europske prijestolnice kulture.

Galerija


Danas je tim povodom premijerno prikazan spot Dalibora Matanića. Sljedećih godinu dana će biti prikazivan diljem svijeta s ciljem da privučei brojne kulturne i turističke djelatnike u grad na Rječini koji je u spotu prikazan kao grad različitosti.

Vezani članci Ivona Milinović (Foto: Goran Kovacic/PIXSELL) Odbor riječkog Gradskog vijeća pokrenuo proceduru razrješenja Ivone Milinović zbog "sramotnog slučaja govora mržnje" Potpisan ugovor koji će Rijeci pomoći u pripremama za 2020., kada će postati europska prijestolnica kulture (Foto: Dnevnik.hr) Kako teku i koliko stoje pripreme Rijeke za europsku prijestolnicu kulture

Bogata alternativna umjetnička scena slikovno je odlično opisana u kratkom video uratku. Rijeku kao prijestolnicu kulture na mnogim međunarodim turističkim sajmovima promovira Hrvatska turistička zajednica koja je sufinancirala i ovaj spot.

Redatelj spota Dalibor Matanić ima točnu viziju što želi postići sadržajem spota. “Nadam se da smo napravili tu sliku grada, da netko poželi doći ovdje. Nije čak ni presudno što se nudi, nego koliko ljudi požele doći u neki grad koji bi po svim onim stereotipima bio aturistički a ustvari može biti jako turistički kraj“, kaže Matanić.

Gradonačeknik Rijeke Vojko Obersnel misli da je Matanić uspješno izveo svoju viziju u spotu. “Nekome će se jako sviđati, netko ga neće voljeti ali mislim da je poruka koja prozilazi iz ovoga spota jest da u taj grad treba otići i vidjeti što oni pripremaju nakon što se tako pogleda spot“, rekao je Obersnel.

Vijesti gledajte svakog dana na Novoj TV, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.

Propustili ste vijesti? Pogledajte ih besplatno na novatv.hr