Kopa se kanalizacija, postavljaju vodovodne i plinske cijevi. Radovi na remetinečkom rotoru u punom su jeku. Kako bi se proširile zaobilazne ceste, treba skinuti uličnu rasvjetu.
Pročitajte i ovo
hrvatska zavijena u crno
Poznato stanje ozlijeđenih u napadu: "Svima nakon fizičkog oporavka slijedi onaj psihički"
Kravavi napad
Na mjesto tragedije u Prečkom došao i glavni državni odvjetnik Turudić
Rotor je još uvijek otvoren za promet i tako će ostati do početka studenog. Onda se zatvara i ulazi u završnu fazu rekonstrukcije, a promet se seli na okolne ceste. Od Karlovca prema gradu ići će se Riječkom cestom. Sa Savske ulice prema Karlovcu i Areni ići će se novom cestom koja će biti uz nasip. Prema Velesajmu i od Velesajma vodit će nova cesta uz Dubrovačku aveniju.
Dok traju radovi, dijelom Novog Zagreba ne prometuju tramvaji, već autobusi. Novi rotor bit će gotov za godinu i pol. Za usporedbu, Pelješki most trebao bi biti završen u roku od tri godine. Projekt rekonstrukcije Zagrepčane će stajati oko 280 milijuna kuna.
Reporter Nove TV Ivan Forjan razgovarao je s Markom Šoštarićem s Prometnog fakulteta, koji je kazao kako će se u studenom kad rotor u potpunosti bude zatvoren vjerojatno stvoriti velike gužve. "Koliko sam vidio rješenje privremene regulacije za vrijeme odvijanja radova, bit će mogući svi smjerovi kretanja osim ovog prema Remetincu i od Remetinca. Ali bit će znatno manji kapacitet pa se tako kroz tu privremenu regulaciju neće moći pustiti niti trećina prometa koji danas imamo preko rotora, a to bi moglo stvoriti velike gužve", rekao je Šoštarić.
"Treba primijeniti još jednu varijantu privremene regulacije prometa, a to je vođenje prometa alternativnim rutama. Vozače koji dolaze u Zagreb iz smjera Karlovca već kod čvorišta Lučko usmjeravati na druge ulaze u grad, Jankomirski most, Buzin ili čak na Radničku cestu, odnosno Kosnicu."
Šoštarić je istaknuo kako će nakon završetka radova promet kroz rotor biti rasterećen. "Proći ćemo brže kroz sam rotor, ali će nas onda u Novom Zagrebu kod Velesajma dočekati semafor, kao i nakon prelaska mosta preko Save, na križanju Horvaćanske i Savske ceste."
Za vrijeme odvijanja radova policija može pomoći u regulaciji prometa, ali ne može riješiti u potpunosti problem, potrebna su alternativna rješenja. "Bilo bi bolje rješenje da se prije rekonstrukcije rotora pristupilo izgradnji još jednog mosta, između čvorišta Lučko i rotacije rotora, tako bi se dio prometa eliminirao s rotora," zaključio je Šoštarić.
Dnevnik Nove TV gledajte svakog dana od 19:15, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.
Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr.