U Agenciji za telekomunikacije objašnjavaju da će korisnici mobilne telefonije, 92 posto stanovništva, moći jednostavno odabrati operatera sukladno svojim navikama, odabirući za sebe najpovoljnije pakete i tarifne modele, bez promjene telefonskog broja i predbroja.
Pročitajte i ovo
145 godina od prvog poziva
Nekada u svakom domu, a danas u muzeju: Stariji ih se dobro sjećaju, a mladi ih ne znaju koristiti
Tehnički problemi
Zbog kvara na sustavu ne radi broj 112, objavljeni privremeni brojevi za hitne slučajeve
Korisnici će prilikom uspostavljanja poziva prema broju koji je prenesen u drugu mobilnu mrežu glasovnom porukom biti obaviješteni prema kojoj pokretnoj mreži je poziv upućen.
S druge strane, kad korisnik zove iz pokretne u nepokretnu mrežu ta glasovna poruka je moguća, no nije obvezna za operatera, napominju u HAT-u.
Usluga prijenosa broja u fiksnoj telefoniji je dostupna unatrag godinu dana, a središnja baza prenesenih brojeva pri HAT-u je u funkciji od 1. rujna, čime se tehnički poboljšao i ubrzao proces prijenosa broja.
Sva tri mobilna operatera u Hrvatskoj, kažu, spremni su nakon što su obavljene tehničke pripreme i nakon međusobnog testiranja omogućiti tu uslugu. U T-Mobileu ističu da ta usluga neće donijeti značajnije promjene na tržištu, odnosno odljev korisnika, te da se cijene usluga nakon njezina uvođenja neće promijeniti.
U Tele2 smatraju da je usluga prijenosa broja velik korak u daljnjoj liberalizaciji telekomunikacijskog tržišta, jer omogućava korisnicima da promijene operatera i zadrže stari broj.