Personalizirane slikovnice Andrijane Majstorović mogle bi postati hrvatskim brendom. Od šegrtske radionice u kojoj je stvarala personalizirane slikovnice, u nekoliko je godina uspjela na globalnoj razini. U tome su joj pomogli IT genijalci.


U slikovnicama Andrijane Majstorović svako dijete može biti glavni junak. U avanturu personaliziranih slikovnica krenula je prije 8 godina, usred krize. Kako kaže, mlada, neiskusna, bez samopouzdanja. Iz ureda koji je bio šegrtska radionica.

"To znači da sam osobno uvezivala knjige, premazivala vlažnim maramicama korice kako ne bi ostalo ljepila, pakirala svaki proizvod i lijepila naljepnice kako bi dostavna služba mogla doći po njega“, kaže Andrijana.

Danas ima svoj ured i zapošljava. "Danas je ovo tim od devet ljudi. A na cijelom projektu radi više od 20 ljudi", otkriva.

Više nema premazivanja vlažnim maramicama i lijepljenja naljepnica za dostavu. "Danas vi dođete na stranicu, upišete podatke, poklikate opcije i sustav generira pripremu za tisak", napominje.

I to zahvaljujući dečkima, IT genijalcima. "Mi u biti radimo cijelo to softversko rješenje, od pripreme do tiskare. Tiskara dobije PDF koji je spreman za tiskanje", kaže Josip Bošnjak.

"Samo za lik tate u priči Kako sam došao na svijet, raspolažemo s 38.000 opcija. Svaka rasa ima 5 frizura, 5 boja kose, 5 brada, naočale, oblik očiju, 3 boje očiju", objašnjava Andrijana na koji način funkcionira slikovnica.

Prije šest godina u ponudi su bile tek tri slikovnice. Danas ih je osam. Prvo mjesto po popularnosti uvjerljivo čuva slikovnica Kako sam došao na svijet?

"Radi se o šaljivoj rimovanoj priči koja govori kako je beba došla na svijet po receptu čiji su glavni sastojci mama i tata".

Za ideje kaže, samo se stvore. Komentira ih s 5-godišnjom nećakinjom, ali i kolegama koji pomažu kako znaju i umiju.

"Često čitamo slikovnice i tu i kod kuće, gledamo crtiće, totalno smo u tom filmu", napominje marketing menadžerica Anja Lucić.

Taj Andrijanin film uspješan je i izvan naših granica. "Omogućili smo isporuku u sve zemlje svijeta, značajno je da imamo zasebnu domenu, njemačku domenu, za isporuku naših slikovnica za Njemačku i Austriju", kaže Andrijana.

Želja je i plan da postanu broj 1 izdavač personaliziranih knjiga u svijetu. Kada i kako će se to dogoditi, još ne znaju. Ali uvjereni su da hoće.

Dnevnik Nove TV gledajte svakog dana od 19:15, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.

Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr

 

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju