Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Slovenija neće konfiscirati brod

O sudbini 'Sol tradera odlučit će slovenska vlada

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
O sudbini broda 'Sol tradera', koji je već više od četiri mjeseca, zajedno s hrvatskom i ukrajinskom posadom, prisilno usidren u koparskoj luci zbog dugova vlasnika, odlučit će slovenska vlada, rekao je glavni slovenski pomorski inspektor Ivo Maraspin.

'Ne, brod nije niti će biti zaplijenjen, a sada njime raspolaže Slovenija i može ga prodati. Svu dokumentaciju predao sam ministarstvu prometa i sada o tome odluku mora donijeti vlada', objasnio je u vezi s nekim najavama da će brod hrvatskog brodara sa sjedištem u Rijeci danas biti konfisciran, odnosno zaplijenjen, nakon čega bi uslijedila njegova dražba.

Pročitajte i ovo Manje soli - manji mortalitet - 4 Jedemo pametnije? Znate li da Hrvati u godinu dana pojedu više od 1100 šlepera jednog začina koji može biti opasan? A to je čak i smanjenje u odnosu na neke prošle brojke Ilustracija Ne prestaje zabrinutost Radioaktivna voda u oceanu: Kinezi panično kupuju sol u trgovinama, predsjednik Južne Koreje objavio što je jeo za ručak

Maraspin je potvrdio da se cijela posada još nalazi na brodu, unatoč najavama da će se iskrcati. Po njegovim riječima, imaju hranu i vodu, a i gorivom i uljem opskrbljuje ih hrvatski pomorski sindikat, odnosno hrvatska podružnica Međunarodnoga transportnog sindikata ITF.

Pomorci na brodu ustraju zbog opasnosti da ostanu bez plaća koje im za duže vremensko razdoblje duguje poslodavac, a po tvrdnjama slovenskih vlasti dug dobavljačima, zajedno s lučkim pristojbama i globama u Sloveniji, već je nadmašio vrijednost broda.

Odluka o dražbi u rukama slovenske vlade

Maraspin je objasnio da je i odluka o mogućoj dražbi, odnosno rješenje cijelog zapleta, sada u rukama slovenske vlade. Manjkavost moguće dražbe je u tome što bi već u sljedećoj luci u kojoj se brod nađe zapljenu mogli zahtijevati oni koji se ne bi namirili novcem dobivenim prodajom na dražbi.

Brod kompanije registrirane u Rijeci dovezao je krajem prošle godine sol u luku Kopar, ali je nedugo nakon toga zadržan zbog dugova prema dobavljačima, a u međuvremenu se nakupilo i dosta lučkih pristojbina i globa koje je izrekao slovenski pomorski inspektorat.

 

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene