Na facebooku se pojavila grupa protiv Keruma. Na isti način splitskim biračima sugerira se kako nitko osim Ranka Ostojića nije dobar kandidat za grad. 'Cijeli cilj je da se suprotna strana asocira sa što više loših konotacija, a da se sebe asocira sa što više poželjnog', objašnjava prof. Boris Blažinić sa Instituta za razvoj ljudskih potencijala
U borbu za Rijeku Obersnel će virtualnom televizijom s propagandnim spotovima. HDZ-ovci uglavnom sa šturim bezličnim informacijama, a neki poput Josipa Kregara objavljuju donacije ali ih i skupljaju preko interneta. Na internetu nije bitno je li plasirani podatak točan ili ne, važno je da ga vidi što više ljudi i na temelju njega stvori mišljenje.
Internet generacija potencijalno je lijeve političke opcije. Zato su njihove aktivnosti na internetu puno jače. 'Desna opcija je više konzervativna te usmjerena na glasače koji drugačije primaju informacije i drugačije donose odluke', dodaje prof. Blažinić. Oko 40 posto Hrvata koristi se internetom. Iako nisu svi vješti prevelik je to broj birača da bi ih se ignoriralo.