Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Napokon je okončan 637 milijuna kuna težak projekt zamjene sustava električne vuče na dionicama pruge Moravice-Rijeka-Šapjane, Škrljevo-Bakar i Sušak Pećine-Rijeka Brajdica.


Konačno je dovršen najskuplji i najsloženiji projekt Hrvatskih željeznica u posljednjih 30-ak godina. Riječ je o izmjeni sustava električne vuče na dionicama pruge Moravice-Rijeka-Šapjane, Škrljevo-Bakar i Sušak Pećine-Rijeka Brajdica vrijednom 637 milijuna kuna.

>> HDZ: Rijeka bi uz nizinsku prugu mogla biti novi Hong Kong

Vezani članci Riječki studenti u prvom covid info centru - 1 Kod njih više nema propuštenih poziva: Zdravstveni radnici su preopterećeni, pa ovdje na sva pitanja građana o koroni odgovaraju volonteri Kafić u Rijeci Rijeka donosi nove mjere pomoći ugostiteljima i poduzetnicima

To su, naime bile posljednje željezničke dionice u zemlji koje još nisu funkcionirale po izmjeničnome sustavu vuče zbog čega su se u Moravicama morale mijenjati lokomotive. Novim će se sustavom željeznički promet olakšati i ubrzati, a troškovi će se racionalizirati.

'Ovo je strašno važno. Ovo je bio sustav pred raspadom. Znači, ili ga je trebalo obnoviti, ili ga je trebalo zamijeniti. Evo, i sama činjenica da ovaj novi Končarev vlak sada može doći u Rijeku puno govori', rekao je predsjednik Uprave HŽ infrastrukture Darko Peričić.

'Putnici bi trebali osjetiti kraću vožnju i nadamo se nakon što smo sanirali tunele, udobniju vožnju', kaže direktor projekta Zlatko Dokaza.

'Sada je na redu Luka i lučki kapaciteti da dovedu teret koji će se ovim novim kapacitetima moći prevesti prema tržištu', izjavio je zamjenik ministra pomorstva, prometa i infrastrukture Zdenko Antešić.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook