Mladen Ružman, voditelj HNS-ova Ureda za odnose s javnošću, naveo je kako je istraživanje GfK pokazalo da 1,2 milijuna osoba u Hrvatsko barem jednom mjesečno koristi internet, a da u toj brojci sudjeluje 55 posto srednje, više i visoko obrazovanih ljudi koji su i zastupljeniji u biračkoj podršci HNS-u.
Pročitajte i ovo
BIZARNA GREŠKA
"Maske su obavezne od 13. srpnja": Stranica koronavirus.hr davala pogrešne informacije turistima
Uskok češlja Ministarstvo
Suvlasnik tvrtke koja je radila stranicu koronavirus.hr: ''Ideju smo predstavili u Vladi, oni su rekli da to treba i pitali možemo li. Rekli smo da možda možemo"
"Dakle, razlog dodatnog angažmana oko interneta i internet kampanje je sam po sebi jasan i vidljiv i zbog toga predstavljamo izbornu stranicu", rekao je Ružman i dodao kako HNS-ovu glavnu stranicu, www.hns.hr, mjesečno posjeti oko 50.000 posjetitelja.
Istaknuo je kako će se na izbornoj stranici moći naći katalog stavova o društvenim i političkim pitanjima i procesima HNS-a. Želja nam je kroz taj katalog u stotinjak pitanja obuhvatiti sve važne teme koje se aktualne u trenutnom političkom trenutku, kako bi naši posjetitelji ili naši glasači znali što je stav HNS-a", rekao je Ružman.
Cilj je HNS-a, a u kontekstu intenzivnih aktivnosti vladajuće stranke u pogledu pridobivanja glasača u dijaspori, preko ove stranice pozvati građane Hrvatske da izađu na birališta i "promjene stanje u kojem o sudbini zemlje mogu odlučivati ljudi koji ne žive u njoj", rekao je Ružman.
Žarko Stilin, urednik izbornog weba HNS-a, ukratko je predstavio
sadržaj stranice i naveo kako ona preko "6 novinarskih pitanja" (tko, što, gdje, kada, kako i zašto) pokušava predstaviti sve bitne informacije vezane uz predstojeće izbore i aktivnosti HNS-a, a uz to na stranici se nalaze i linkovi Zoon Politikon s kolumnama stranačkih dužnosnika, Videoteka s video zapisima s pojedinih stranačkih događanja i Galerija slika sa stranačkihskupova i drugih događaja.