Obavijesti Video Pretražite Navigacija

Dvostruke garniture vlakova u gradsko-prigradskom prijevozu

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
U gradsko-prigradskom prijevozu grada Zagreba od 4. rujna vozit će dvostruke garniture osam elektromotornih vlakova kako bi se povećao njihov kapacitet, priopćila je jutros Služba za odnose s javnošću Hrvatskih željeznica.

U zagrebačkom gradsko-prigradskom prijevozu vlakovi sada raspolažu sa 110.848 mjesta na dan, a nakon što osam vlakova počne voziti s dvostrukim garniturama, taj kapacitet povećat će se za 3696 mjesta. 

Pročitajte i ovo Ilustracija putnički i teretni vlak Sudar dva vlaka u Beogradu: Ima više ozlijeđenih Ilustracija Veliki problem Deseci željezničkih nesreća zadesili Poljsku: Za sabotaže ipak nisu krivi Rusi, pozadina je možda još ozbiljnija

Vlakovi s dvostrukim garniturama vozit će u jutarnjoj "špici" do 9 sati, na relaciji Dugo Selo - Zagreb Glavni Kolodvor - Savski Marof - Dobova i obrnuto. 

Lokalni vlakovi koji iz Zaboka, Karlovca, Novske i Koprivnice voze do zagrebačkoga Glavnog kolodvora i obrnuto također u jutarnjoj "špici" zaustavljat će se na stajalištima prigradskoga prijevoza grada Zagreba. 

Na taj način moći će se prevesti još oko 37.920 putnika na dan, čime će se prigradski prijevoz grada Zagreba rasteretiti još više, navodi se u priopćenju. 

Da bi se dvostruke garniture vlakova mogle uvesti u promet, Hrvatske željeznice ovoga ljeta produljile su postojeće perone na 160 metara u kolodvorima i stajalištima na zapadnoj strani u Savskom Marofu, Zaprešiću, zagrebačkome Zapadnom kolodvoru, Brdovcu, Zaprešić - Savska i Podsusedu, a na istočnoj strani u Dugom Selu, Trnavi i Sesvetskom Kraljevcu.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene