Obavijesti Video Pretražite Navigacija
IZVRSNI REZULTATI

Borba Miočića i Majčin dan donijeli rekordni vikend za portale Nove TV!

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
DNEVNIK.hr skočio na drugo mjesto, GOL.hr bio je najčitaniji sportski portal, a zadovoljna.hr još je jednom potvrdila svoje vodeće mjesto u lifestyle kategoriji

Protekli vikend donio je izvrsne rezultate na kanalima Nove TV – DNEVNIK.hr zauzeo je mjesto drugog najčitanijeg portala u Hrvatskoj, dok je GOL.hr bio prvi među sportskim portalima. Najveći interes privukli su borba Stipe Miočića i Majčin dan koji je posebno obilježen na portalu zadovoljna.hr, a ove teme čitatelje su potaknule i na brojne reakcije na društvenim mrežama.

Pročitajte i ovo Ilustracija brojke su pokazatelj Nova TV se spominje u aferi, ali bez ikakvih dokaza: ''Nitko nema poseban tretman'' Nova TV je na dodjeli nagrade Promax Global Excellence osvojila broncu Promax Global Excellence Nova TV na dodjeli prestižne nagrade osvojila broncu: "Uzbuđeni smo i ponosni što imamo ovakav tim"

DNEVNIK.hr u nedjelju je posjetilo gotovo 400.000 jedinstvenih hrvatskih korisnika koji su ostvarili preko 2 milijuna pregleda stranice.

Odličnim brojkama može se pohvaliti i GOL.hr – posjetilo ga je preko 137.000 jedinstvenih korisnika koji su najviše pratili povijesnu borbu UFC teškaša Stipe Miočića. Iako je ovo događanje u Americi započelo u 4 sata ujutro po našem vremenu, prijenos uživo na portalu GOL.hr ostvario je više od 70.918 pregleda, dok je video borbe do kraja dana zabilježio preko 208.000 pregleda.

Povijesni meč Stipe Miočića izazvao je i veliki interes i na društvenim mrežama – video materijali na Facebook stranici portala GOL.hr, kojima je najavljivana borba, pregledani su više od 560.000 puta, objave vezane za borbu te reakcije nakon borbe prikupile su više od 31.500 reakcija, a samo članak s videom glavne borbe podijeljen je 426 puta.

Mnogi čitatelji, njih preko 150.000, posjetili su portal Zadovoljna.hr koji je ove nedjelje pripremio i poseban video posvećen upravo majkama. Video je pregledan gotovo 70.000 puta putem portala i društvenih mreža, a cijeli je članak na svom Facebook profilu podijelilo više od 4.800 osoba. Ovo je samo potvrdilo vodeći status portala zadovoljna.hr kao najčitanijeg domaćeg lifestyle portala.

Izvor: Gemius; Facebook Insights
Razdoblje: svibanj 2017

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene