Dakle država će tim novcem znatno smanjiti dug koji je sve ove godine luđački bujao i utirao put ka ponoru. Promjena tog samoubilačkog fiskalnog trenda je revolucionarni proces u mladom životu hrvatske države. To je proces koji nas vodi u suprotnom smjeru od bankrota u koji su neke države već skoro pa potonule. Ako Vlada dobije 3 milijarde eura, barem dvije godine se neće morati zaduživati. Autoceste će nam tako otvoriti prozor u novu, odgovorniju financijsku budućnost. Naravno pod prepostavkom da će Vlada novac koristiti za smanjivanje deficita i ulaganje u konkuretnost privatnog sektora uz stalno povećanje učinkovitosti državne birokracije.
Pročitajte i ovo
Nakon 18 godina
Otvorena je dugoočekivana autocesta: "Brzina kojom se sada može doći do glavnog grada je toliko kratka..."
Zagreb-Sisak
VELIKA GALERIJA Pogledajte kako izgleda nova hrvatska autocesta: Otvorena nakon 18 godina
Ono što je najvažnije je da ništa NE PRODAJEMO nego IZNAJMLJUJEMO! Od svog vlasništva strateški izvlačimo najbolje u pravom trenutku. Autoceste i dalje ostaju hrvatske, a opet ćemo njima upravljati mi, Hrvati, nakon roka od 30 godina. Ne gubimo u tome apsolutno ništa, već puno dobivamo. Hrvatski građani koji će se tih 30 godina voziti autocestom promjenu neće osjetiti. Osim možda u subjektivnom osjećaju onih s snažnije izraženim nacionalnim ponosom. No kako je itekako otvorena mogućnost da domaći mirovinski fondovi budu koncesionari i taj će potencijalni problemčić nestati.
Cestarina će se nadalje moći dizati samo za razinu inflacije. Koncesionar će se za cestu morati brinuti isto kao i HAC i ARZ. Dakle racionalno razmišljanje i zdravorazumsko argumentiranje dovodi nas do jednostavnog zaključka: U davanju autoceste u koncesiju nema ništa loše. Loše bi bilo pustiti još uvijek debelo nerestrukturiranu tvrtku poput HAC-a, s dugom od 4 milijarde eura na grbači, da je i dalje vodi. Solidan argument zasnovan na ekonomskim principima, a koji govori protiv koncesije, ovdje zapravo ne postoji. To je očito. Ovdje se ne radi o politici već o argumentima i velikim koristima odluke o koncesiji autocesta. Na njima će se tako napokon početi ZARAĐIVATI, a ne samo GUBITI novac.
A jeftino podvaljivanje termina rasprodaja, kad je očito da se o tome ne radi, zapravo je podcjenjivanje građana koji sigurno znaju razliku.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook