Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Nova generacija Pola

Ženeva 2009: Mali auto salon s puno iznenađenja

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Najmanji od velikih svjetskih auto salona, ali zato, barem što se novinara tiče, i najdraži. No, bez obzira na simpatije predstavnika medija, ženevski auto salon, koji se ove godine održava 79. put, jedan je od najutjecajnijih na svijetu.

U Ženevi su svi i ovdje se, svake godine, predstavlja više premijera nego u Parizu, Frankfurtu ili pak Detroitu i Tokiju. Tamo je, dakle, - vatromet noviteta.

Pročitajte i ovo Vožnja u suprotnom smjeru Što mu je bilo? VIDEO Snimka koja ledi krv u žilama: "Pogledajte kako je kamikaza zamalo izazvao sudar!" Hrvoje Zekanović oglasio se Zekanović Zekanović o propucavanju Turudićeva automobila: "Svi znamo tko je kriv"

Najveće iznenađenje salona pripremio je Volkswagen. Naime, samo su dobro upućeni znali kako će se na salonu predstaviti potpuno nova i, štoviše, potpuno produkcijski spremna, peta generacija Pola. Maleni Volkswagen donosi izgled preuzet od nedavno predstavljenog Golfa. Osim dizajna, novi se Polo i po tehničkim novotarijama ugledao na Golfa. Tako su tu ESP, ISOFIX, pomoć pri kretanju na uzbrdici, ali i aktivni nasloni za glavu.

Što se samih dimenzija tiče, novi je model gotovo ostao na razni prethodnika – tek je nešto širi, ali i niži. U Njemačkoj je zaprimanje narudžbi započelo već u četvrtak, s cijenom osnovnog modela od 12 tisuća eura. Na taj način VW izlazi ususret kupcima koji žele iskoristiti posebnu premiju njemačke vlade. U Hrvatsku novi Polo stiže na jesen.

I novi Golf na tržištu

Kad smo kod Volkswagena, dotaknimo se i novog Golfa GTI. Sportski Golf nastavlja na dobrom putu koji je ponovo utabala 'petica GTI'. Ovdje je 210 konja, izvrsni DSG mjenjač, dobra šasija i izgled koji se jasno distancira od obične verzije. Prodaja kreće uskoro.

No tu su i neki novi igrači, poput novog Megana RS. On ovoga puta dolazi s 250 konja. Dvolitreni turbo motor je tako pojačan, a sada su u ponudi i dva ovjesa – sport i kup. Majstori iz francuskog mjesta Diepe, model RS stilizirali su vrlo agresivno. Spuštena karoserija, drugačija maska, stražnji difuzor i krilo, crni naplatci te središnje postavljena ispušna cijev – maksimalno agresivno. Novi Megane RS u salone stiže tek na jesen, a cijene zasada nisu poznate.

Nešto manji, ali jednako zabavan, biti će i novi Clio RS koji se ovdje predstavio kao kruna obnovljene Clio game. Popularni mališan tako dobiva novi prednji kraj dok motorizacija ostaje ista.

Renault s pet ili sedam sjedala

Puno više pažnje izazivale su svjetske premijere Scenica i Megana GranTur. Veći Grand Scenic, koji će se nuditi u verziji s pet ili sedam sjedala, na tržište stiže već u travnju. Nakon njega, Renault planira tržišno lansiranje manjeg Scenica te novog Megana karavan. Posljednjem je tako povećan međuosovinski razmak u odnosu na kompaktni model čime se jamči više mjesta za putnike i prtljagu.

Citroenov je štand uglavnom bio u znaku novog loga, ali i novog koncepta DS Inside. S njim, kažu, okreću novu stranicu.

Svečano i, s naglaskom na tradiciji, bilo je na Mercedesevom  otkrivanju dva važna noviteta. E-klasa je prvi i glavni adut trokrake zvijezde, o kojoj je gotovo već sve rečeno, a u Ženevi je, ipak, pravu poslasticu predstavljala nova E-klasa Coupe.

Emisiju Automotiv možete gledati na programu Nove TV nedjeljom u jutarnjim satima.

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene