Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Prema nacrtima, koji su iscurili u javnost davno prije službenog predstavljanja nove Delte, vidjelo se da ona osim imena nema nikakvih poveznica s Lancijinom legendom.


Iznenađenje njenim izgledom, a i novom ulogom u Fiatovom koncernu, trajalo je neko vrijeme, no stvari su sjele na svoje mjesto. Originalan, svojeglav vanjski izgled, ono je što prvo upada u oči, a odmah potom i veličina samog automobila. Dimenzijama je bliža srednjoj klasi, pa je na neki način klasa za sebe, dok je dizajnom prilično udaljena od uobičajene današnje konfekcije. Očito je da Talijani pucaju na emocije, dok su praktične strane nove Delte, koje donosi veličina, zgodan dodatak.

Vezani članci Slika nije dostupna Putnik ozlijeđen iglom iz sendviča na lijekovima protiv HIV-a Slika nije dostupna Shell plaćao vojsci gušenje prosvjeda aktivista

Prednji dio s masivnom maskom motora i nakošenim svjetlima pomalo odudara od elegantnijih i fluidnijih linija straga. Specifična zadnja svjetla povezuju je s Lancijinim manjim modelima, Musom i Y, kao dio zajedničkog dizajnerskog rukopisa. Unutrašnjost je nešto smirenija, evolucija poznatog iz Fiatovih modela, ali je još uvijek daleko od uobičajenog ili dosadnog. Stilizirana oznaka Delta čest je detalj, kao i na karoseriji. Dizajneri očito ne dopuštaju da zaboravite u kojem automobilu sjedite.

U kabini moramo pohvaliti i pomičnu stražnju klupu. Omogućuje varijabilan putnički i prtljažni prostor, pa Deltu ne krasi samo dobar izgled, nego i solidna funkcionalnost. Prostor na stražnjoj klupi tako može dostići izdašnost onih u znatno većim automobilima. No, pravi je biser motor. 1.8 litreni turbo benzinac je spoj modernih tehnologija. Ovdje je direktno ubrizgavanje, varijabilno upravljanje i usisnim i ispušnim ventilima te optimiziran protok zraka kao i sagorijevanje. Dovoljno za 200 konja i fantastičnih 320 Nm okretnog momenta, već na 1.400 okretaja.

Motor surađuje s potpuno novom šesterostupanjskom automatikom, i ta suradnja ubrzava Deltu za 7.4 sekunde do sto kilometara na sat. Impresivna je i maksimalna brzina čak 230 km/h. Prosječna potrošnja prelazi 10 litara, ali uz tu snagu i performanse, to je danak koji vam nije teško platiti. Ipak, na eko testu to ne izgleda dobro.

Hoćete li pak moći platiti danak od 223.000 kuna, to je druga stvar, ali treba znati da pored fantastičnog motora i impresivnog dizajna, za tu brojku dobivate i najskuplji Platino paket opreme. On ostavlja malo prostora za eventualne dodatne želje, pa možemo reći da Delta ima primjerenu cijenu za ono što nudi zauzvrat.

Emisiju Automotiv gledajte nedjeljom, u jutarnjem terminu programa Nove TV.

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju