Pročitajte i ovo
Prelazak na ekologiju
Detroit: Brze jurilice zamijenili električni automobili
Slab, ali stabilan oporavak
Detroitska 'Velika trojka' objavila solidan rast prodaje auta
Konkretnije, prema službenim najavama ovaj će automobil, kao i detroitsku studiju, pokretati bi-turbo V6 EcoBoost motor, no nažalost za sada nisu poznati konkretniji podaci.
Što se dizajna ovog automobila tiče, sukladno ranijim najavama, radi se o kombinaciji modernog i retro dizajna, dakle s očitim utjecajima prethodnih generacija. Iza oblika ovog automobila se krije veliki rad na optimiziranju aerodinamičkih svojstava i stvaranju većeg downforcea pa u jednu ruku možemo reći i kako je forma podređena namjeni, što i priliči automobilu kojega jegov proizvođač opisuje kao "ultra-high-performance supercar".
Naime, uz bi-turbo 3.5 V6 EcoBoost motor snage preko 600 KS novi bi Ford GT trebala krasiti i relativno mala masa. Konkretnije, osnovu konstrukcije čini aluminij, a karoserije ugljična vlakna pa je za očekivati kako će se raditi o lakšem automobilu, a većoj agilnosti i boljim voznim svojstvima će pripomoći i pojedini elementi aktivne aerodinamike. Ovdje još vrijedi spomenuti i 7-stupanjski automatski mjenjač s dvije spojke, pushrod ovjes s podesivom visinom podnice, carbon-ceramic kočnice te 20-colne kotače s michelinovim Pilot Super Sport Cup 2 gumama.
Na kraju spomenimo jednostavno i funkcionalno uređenu unutrašnjost, da ne kažemo sportski ogoljenu, koja se može pohvaliti sportskim upravljačem, digitalnom i u potpunosti prilagodljivom instrumentnom pločom, Sync 3 infotainment sustavom i sličnim detaljima.
Kao što smo ranije već spomenuli dolazak novog Forda GT na tržište se očekuje krajem iduće godine.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.