SEAT je za Ženevski auto salon predstavio sljedeću fazu svoje ofenzive novih proizvoda u obliku konceptne studije budućeg proizvodnog modela Toledo. Toledo Concept donosi kombinaciju proporcija klasične gradske limuzine i sportskog, pa čak i gotovo coupeovskog dizajna.
Pročitajte i ovo
Ford Focus dobio novu njušku
Potpuno novi Renault Twingo dolazi sa stražnjim pogonom
Udobnost i praktičnost nisu ustupile mjesto dizajnu. Novi konceptni Toledo unatoč svojoj silueti limuzine, nudi vrlo prostran interijer i iskoristivost tipičnu za hatchback modele s petera vrata, zadržavajući i dalje kompaktne dimenzije. Ova studija za Ženevu vrlo je blizu onome što možemo očekivati od serijske verzije novog Toleda koji će se u salonima diljem Španjolske naći kasnije tijekom godine. Mogli bismo reći da Španjolci žele zadnji put izmjeriti puls javnosti prije nego što izbace svoj novi model na tržište.
SEAT je na prijašnjim europskim auto salonima već pokazao javnosti svoj novi dizajnerski jezik s vrlo pozitivno primljenim IBE, IBX i IBL konceptnim studijama. Toledo Concept koji će biti prikazan u Ženevi prikaz je sljedećeg koraka u razvoju tog dizajnerskog jezika prema svom konačnom serijskom obliku. Španjolci tvrde da ne samo što će Toledo biti privlačan automobil već će pružati izuzetno veliku vrijednost za novac.
Mjereći 4.48m u dužinu, novi Toledo nuditi će vrlo prostran interijer za pet putnika, prtljažnik obujma 500 litara i praktičnost velikih petih vrata i sklopive stražnje klupe. Budući Toledo stoga uspijeva pomiriti dvije inače potpuno suprotne ideje, coupeovski profil sa funkcionalnošću karavana.
Nadolazeći serijski SEAT Toledo svojim će dimenzijama biti prikladan za gradsku vožnju dok će prostranim interijerom i velikodušnim prtljažnim prostorom biti jednako prikladan i za duža putovanja, pogotovo za obitelji. S međuosovinskim razmakom od 2.6 metara, vozač kao i ostali putnici neće osjećati da im manjka prostora.
Prtljažnik je svojom impresivnom zapremninom i proporcijama vrlo iskoristiv. Iako možda i nije vidljivo na prvi pogled, peta vrata zapravo su vrlo velikih dimenzija što olakšava utovar stvari. Stražnja klupa također se može preklopiti omogućavajući prijevoz dugačkih predmeta čime Toledo nudi funkcionalnost koja se gotovo može mjeriti s automobilima karavanske karoserijske forme. Kada se preklopi stražnja klupa, pri maksimalnom prtljažnom kapacitetu, Toledo će zapravo nuditi više od nekih standardnih karavana u ponudi.
Dobre dinamičke karakteristike i staložen izgled karakteriziraju izgled prednjeg kraja Toledo Concepta. SEAT-ova prednja rešetka sa saćastim dizajnom zadržava tipičan trapezoidan oblik ali u širem izdanju. Isto se može reći za veliki usisnik zraka ispod prednjeg branika. Peterokutan oblik također širokih svjetlosnih sklopova jedna je ključnih karakteristika nove generacije SEAT-ovih modela.
Možda najupečatljivija karakteristika dizajna karoserije jest linija krovišta koja tvori elegantan luk prema stražnjem kraju . Vrlo ravan kut stražnjeg stakla naglašava coupeovski izgled automobila pri čemu su inženjeri i dizajneri bili vrlo pažljivi da održe visok stupanj funkcionalnosti.
Unutrašnjost Toledo Concepta odražava moderne i čiste linije vanjskih površina automobila. U svijetlom i prostranom interijeru nailazimo na kokpit koji se čini vrlo ergonomski orijentiran i moderan svojom dvobojnom izvedbom i fluidnom linijom komandne ploče.
Mjerni instrumenti jednako su čisti dizajnom kao i središnji greben gdje se smjestio audio sustav i klima. Svijetle boje, kontrastni ukrasni prošivi i primjena kože na prednjem dijelu i vratima naglašavaju kvalitetu materijala i izvedbe i pripadnost Toledo Concepta klasi limuzina.
Iako su glavne karakteristike Toledo Concepta poput velike iskoristivosti prostora, primjene kvalitetnih materijala u unutrašnjosti, visokog stupnja ergonomije koji se očituje u položaju komandi i vrlo estetski čistog i modernog izgleda cijelog interijera vozila, nedvojbeno hvale vrijedni, te će Toledo svojim vlasnicima doista nuditi veliku vrijednost za novac, kako u SEAT-u kažu, ne možemo se oteti dojmu da su kod dizajna vanjskog izgleda vozila ostali možda i previše konzervativni.