Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Grdosija od 5 metara

Otkrijte idealno vozilo za poljoprivrednike, lovce i avanturiste

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Pick-Up vozila, poput testnog Mitsubishija L200, nisu česti gosti naše test rubrike. Logično, jer u Hrvatskoj, kao i u Europi, ne postoji pretjerana potražnja za njima, za razliku od, primjerice, SAD-a.

U konačnici, postavlja se pitanje kome uopće treba ovakvo vozilo? Naše ceste nisu široke kao američke, gradovi su skučeni i prava je lutrija ukoliko vam se posreći da negdje parkirate Smarta, a kamoli ovakvu grdosiju veću od 5 metara. Nadalje, i krug okretanja je jednostavno poražavajuć' u odnosu na jednako velik osobni automobil. Po svemu navedenom vožnja ovog vozila više nalikuje vožnji kamioneta nego li osobnog automobila.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Faktor iznenađenja Ovo je najsmrtonosniji grm na svijetu: Čim 'rokne', neprijatelja kokne Slika nije dostupna Crossover Evo Sljedeći Mitsubishi ASX bi mogao dobiti Evo izvedbu

No, ukoliko živite izvan grada i bavite se, primjerice, poljoprivredom, lovom ili ste pravi avanturist, onda L 200 i slični Pick-Upovi, nemaju premca. Robusni su, snažni i spremni za sve prirodne izazove. Tamo gdje osobni automobili potpisuju kapitulaciju, Pick-Upovi dolaze na svoje. Makadam, blato, neistraženi tereni, nije važno.

Bez problema odrađuje svaki zadatak

S naglašeno povišenim odstojanjem od tla te pogonom na sve kotače, s blokadom diferencijala i reduktorom, L200 bez problema odrađuje svaki zadatak. Iako je pravi bespoštedni radnik, ovaj se L200 može pohvaliti i zanimljivim izgledom, s ponekim šminkerskim detaljima. Osvježenje u obliku redizajna je stiglo još početkom godine, dakle, sasvim adekvatno za nastavak životnog ciklusa i borbu s najljućim konkurentima.

Uređenje kabine u potpunosti prati vokaciju vozila. Jednostavno i robusno, s obiljem tvrde plastike. Radnička atmosfera, no tako je i kod svih ostalih Pick-Upova. Ovo je model s dvostrukom kabinom, dakle za prijevoz četvero ili petero putnika, što je i najčešći izbor kupaca. U odnosu na Single Cab verziju, ovdje je tovarni prostor smanjen za 72 centimetra, no i dalje je to sasvim dovoljno za većinu potreba. Dokazuje to i nosivost od 1800 kilograma.

Moćan i robusan model

Ispod poklopca, dizel, naravno. Iz dvije i pol litre razvija čak 178 konja i 400 Nm okretnog momenta. Dakle, za teške zadaće, idealno. I on je robustan u radu, no moćan moment je ono što najviše cijene vozači Pick-Upova. A da problema neće biti ni na otvorenoj cesti, pokazuje i pogled na performanse – 179 km/h najveće brzine i solidnih 12,1 sekundu za ubrzanje do stotke. Pritom niti potrošnja, od oko 9 litara u prosjeku, nije pretjerana, uzmemo li u obzir nimalo aerodinamičan oblik automobila i masu od gotovo dvije tone.

Testni je model bio opremljen srednjim paketom opreme koji uključuje i proširene blatobrane, 17 colne alu naplatke, zgodno rješenje električnog otvaranja stražnjeg stakla i brojnim drugim detaljima. U konačnici, cijena mu je 229 tisuća kuna, što za ovako velik i snažan kamionet, nije puno. K tome, uvjereni smo kako je i kvaliteta ovog modela neupitna.

Emisiju Automotiv gledajte nedjeljom, u jutarnjem programu Nove TV.
 

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene