Pogledate li Accord iz bilo kojeg kuta, teško ćete naći sličnost s nekim konkurentom. Prednjim krajem dominira masivna maska, s koso postavljenim svjetlosnim sklopovima, što joj daje prilično namrgođen izgled. Bočna linija i stražnji kraj puno su smireniji, rekli bi klasično limuzinski, i samo dvije ispušne cijevi daju do znanja da se radi o prikrivenom sportašu. Veći gabariti od prethodnice, osim visine, najviše se vide u kabini koja je osjetno šira i omogućuje veći komfor putnicima. Dizajn ploče s instrumentima je još jedno pozitivno iznenađenje. Dobra kombinacija atraktivnog izgleda i funkcionalnosti. Isto vrijedi i za kolo upravljača i središnji greben. Kvaliteti ugrađenih materijala teško je naći manu, a pozitivnom dojmu doprinose i kožna sjedala u testnom automobilu.
Pročitajte i ovo
TEST
Honda HR-V 1.6 i-DTEC - Dinamičan crossover za gradsku džunglu
TEST
TEST: Uzima li Honda Civic titulu najboljeg automobila u klasi?
2.4 litre obujma raspoređeno je na četiri cilindra, pa motor ima prilično reski zvuk. Konji, a ima ih 201 na raspolaganju, naglo se bude s porastom broja okretaja, a na 7.000 nastaje vatromet. Na nižim okretajima sasvim obična limuzina, u tom se trenutku pretvara u punokrvnog sportaša. Ipak, automatski mjenjač ne dozvoljava da se motor razmaše u potpunosti, ali je to još uvijek dovoljno za prilično sportsku vožnju. Ubrzanja najviše pate zbog automatike i tu ne pomaže ni ručno mijenjanje s polugicama na upravljaču. Accord poput našeg testnog košta 240.000 kuna, što je fer ponuda za sve ono što nudi. Ovaj japanski doktor Jekyll i mister Hyde za te novce nudi vrhunski užitak u vožnji, uz poznatu Hondinu pouzdanost.
Emisiju Automotiv pogledajte u nedjelju, u jutarnjem terminu programa Nove TV.