Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Prodaja vozila porasla za 14 posto

Hrvati su u veljači najviše voljeli Opel

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
U Hrvatskoj je tijekom prošlog mjeseca prodano 2.954 novih automobila. U odnosu na iznimno loš siječanj, to predstavlja rast od 14 posto, no još uvijek su to prilično mizerne brojke.

Što se tiče marki, u veljači je najviše prodavao Opel - 381 automobil, čime je ponovo preuzeo lidersku poziciju od Volkswagena, koji je prodao 41 vozilo manje.Na treće se mjesto probio Chevrolet, a slijede ga Renault, Peugeot, Hyundai i Škoda.

Pročitajte i ovo Fortenova grupa Belje, Pik, Vupik i drugi Fortenova ispituje interes za prodaju važnog poslovnog područja: Bitno im je očuvati zaposlenost i tradiciju Ilustracija Jačanje sigurnosti Amerika odobrila prodaju još osam helikoptera Black Hawk Hrvatskoj

Među modelima i dalje je najprodavanija Astra, dostupna u nekoliko generacija, dok je drugi i Polo. Clio se probio na treću poziciju.Zanimljivo, kod Opela se glavnina automobila prodaje s benzinskim motorom, njih 86 posto, dok je kod Volkswagena obrnuta situacija, 65 posto njihovih modela prodano je s dizelskim TDI motorom.

Da nad lošim rezultatima u Hrvatskoj ne treba očajavati, pokazuje nam i statistika pristigla iz Njemačke. Ondje je, naime, tržište palo za gotovo 30 posto. Najveći je minus primjetan na registracijama automobila kupljenih od strane privatnih osoba koji, uslijed ukidanja državnih subvencija, osjetno manje kupuju. Ako bi i godišnji minus u Njemačkoj iznosio 30 posto, to bi značilo manjak prodaje od čak milijun automobila na najvećem europskom tržištu automobila.

Emisiju Automotiv gledajte u jutarnjem terminu, u nnedjelju na programu Nove TV.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene