Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

U Hrvatskoj je tijekom prošlog mjeseca prodano 2.954 novih automobila. U odnosu na iznimno loš siječanj, to predstavlja rast od 14 posto, no još uvijek su to prilično mizerne brojke.


Što se tiče marki, u veljači je najviše prodavao Opel - 381 automobil, čime je ponovo preuzeo lidersku poziciju od Volkswagena, koji je prodao 41 vozilo manje.Na treće se mjesto probio Chevrolet, a slijede ga Renault, Peugeot, Hyundai i Škoda.

Vezani članci Andrej Grubišić Ekonomski analitičar o prodaji udjela u Fortenovi te je li ugroženo poslovanje: "Ultimativni bič je u rukama države" Ilustracija Oglasili se iz Sberbanke o prodaji svog udjela u Fortenovi, kažu sve je u skladu sa međunarodnim pravnim pravilima i standardima

Među modelima i dalje je najprodavanija Astra, dostupna u nekoliko generacija, dok je drugi i Polo. Clio se probio na treću poziciju.Zanimljivo, kod Opela se glavnina automobila prodaje s benzinskim motorom, njih 86 posto, dok je kod Volkswagena obrnuta situacija, 65 posto njihovih modela prodano je s dizelskim TDI motorom.

Da nad lošim rezultatima u Hrvatskoj ne treba očajavati, pokazuje nam i statistika pristigla iz Njemačke. Ondje je, naime, tržište palo za gotovo 30 posto. Najveći je minus primjetan na registracijama automobila kupljenih od strane privatnih osoba koji, uslijed ukidanja državnih subvencija, osjetno manje kupuju. Ako bi i godišnji minus u Njemačkoj iznosio 30 posto, to bi značilo manjak prodaje od čak milijun automobila na najvećem europskom tržištu automobila.

Emisiju Automotiv gledajte u jutarnjem terminu, u nnedjelju na programu Nove TV.

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju