Dva nova koncepta za 21. stoljeće dizajnirali su Fordovi inženjeri za TopGear Magazine Australia kako bi proslavili povratak Mad Maxa. Okorjeli fanovi diljem svijeta oduševljeni su novim dizajnom, čak iako je prošlo više od 30 godina od kada je prvi Mad Max pod redateljskom palicom Georgea Millera stigao u kino dvorane.
Pročitajte i ovo
Renault oduševio novim Espaceom
VW izbacio još jedan Golf – ovog puta kao Alltrack Crossover verziju
Kako zanimanje za novu generaciju Mad Max Interceptora raste i preuzima globalne razmjere, Ford Australia i časopis TopGear Australia produžili su rok za primanje glasova do kraja srpnja.
'Vrlo nam je drago da se našim čitateljima ali i čitavoj društvenoj internetskoj zajednici sviđa automobil', rekao je urednik časopisa TopGear Australia, Stephen Corby. 'Količina interesa za ova dva koncepta potpuno nas je iznenadio, posebice na internetu'.
Chris Svensson, direktor odjela za dizajn za Ford Australia koji iz svog sjedišta u Melbourneu pokriva rad azijsko-pacifičkog tržišta, rekao je da je projekt ostvario spektakularni uspjeh.
'Naš tim imao je zaista velik prostor da pusti mašti na volju i pokaže što zna iz čega su proizašle neke vrlo uzbudljive nove ideje', kaže Svensson. 'Tim je zaista mogao biti vrlo kreativan jer Mad Max vozilo nije ograničeno uobičajenim normama i parametrima koje nameću ovosvjetovna vozila.'
Svaki zaposlenik Istraživačkog centra Ford Australia sudjelovao je u ovom projektu, koji je osim na području Australije, dobio puno medijske pažnje i u SAD-u, Španjolskoj, Italiji, Francuskoj i Indiji.
TopGear Australia pratio je kreativni i proizvodni proces konceptnih automobila od crteža do CAD faze (Computer-Aided Design). Njihov napredak redovno prate čitatelji časopisa koji mogu glasati koncept koji se njima najviše dopada.
Novinar spomenutog časopisa, James Stanford, dobio je nevjerojatnu priliku da osobno razgleda studio gdje se izrađuju modeli i da popriča s dizajnerskim timom o samom procesu.
Dva natjecateljska koncepta dizajnirale su osobe po imenu Nima Nourian i Simon Brook, a automobili su zaista dostojni konkurenti za nasljednika legendarnog Ford XB Falcona GT351 iz 1973. godine. Oba vozila koriste ozbiljno naoružanje poput električnih pušaka na prednjem kraju automobila da 'stresu' loše dečke na motociklima i izguraju ih s ceste.
Ovi futuristički lovci na kotačima imaju i oklop od titanija koji prekriva karoseriju čija je funkcija ometanje policijskih radara a na kotačima su neizostavni šiljci za borbu protiv neprijatelja. Interceptori izgledaju zaista opasno koliko i zvuče, a iako nitko ne može zamijeniti Mela Gibsona u ulozi Mad Maxa, željno iščekujemo četvrti nastavak ove post-apokaliptične sage, ako ništa drugo onda radi ovih fenomenalnih automobila.
Ako niste znali, Mad Max serijal očekuje svoj četvrti nastavak. Pod nazivom Mad Max: Fury Road, film bi trebao stići u kina sljedeće godine, a među glumačkom postavom naći će se Tom Hardy, Teresa Palmer i Charlize Theron, iako većinu nas više zanimaju prave zvijezde filma, automobili naravno, koji su u procesu izrade.