Redizajnirana Astra hatchback i Sports Tourer karavan biti će prepoznatljivi po odvažnijem i agresivnijem izgledu. Obje karoserijske inačice okoristile su se novom prednjom rešetkom pri čemu se logo brenda pomaknuo prema gore, a i donji dio branika prošao je stilske promjene. Nova svjetla za promjenu smjera i novo-dizajnirane maglenke, za one koji ih naruče, zaokružuju novi izgled prednjeg kraja Astre.
Pročitajte i ovo
Održana 4. velika utrka ubrzanja – tko je ovaj put najbrži?
Volvo Sport P1900
Što kažete na ovaj prekrasan kabriolet iz 1956. godine?
Opel će uz osvježenu modelsku liniju Astre ponuditi i najnoviji dodatak GTC liniji koju pogoni 2.0-litreni CDTi BiTurbo motor. S 2-litrenim bi-turbo dizelskim motorom, ovo će ujedno postati najsnažniji model u ponudi brenda izvan OPC linije, nudeći 195 KS i 400 Nm okretnog momenta. Dok ovoliko snage i okretnog momenta donosi vrlo uzbudljive performance i ubrzanje do stotke od 7.8 sekundi i maksimalnu brzinu od 225 km/h, bi-turbo dizelski motor istovremeno će nuditi ekonomičnu potrošnju od 4.4 l/100km u kombiniranom ciklusu i emisije CO2 od 139 g/km. Svi bi-turbo motori dobiti će i Opelov Start/Stop sustav u sklopu serijske opreme.
Nova Astra GTC jedinstvena je u svojoj klasi po tome što koristi sekvencijalni sustav turbo punjenja pri čemu manji turbo omogućava brže ubrzanje pri nižim brzinama i donosi 350 Nm okretnog momenta dostupnog već od 1.500 o/min. Kasnije oba turbo punjača rade zajedno i pružaju maksimalan okretni moment od 400 Nm dostupan u rasponu od 1.750 do 2.500 o/min.
Novi model dolazi opremljen novim 18-inčnim alu-naplatcima, elektronskom klimom, 6mm nižim ovjesom, novim aerodinamičkim elementima i 'Track' paketom opreme za interijer vozila s kožnim upravljačem s ravnim dnom.
Osvježeni Astra modeli još su privlačniji kada sagledamo proširenu ponudu opcionalne opreme neviđenu u ovoj klasi. Kupci će tako moći odabrati paket pomoćnih sustava koji za nadoplatu uključuje sustave poput sustava upozorenja od frontalnog sudara, sustava upozorenja prilikom nehotičnog prelaska u drugu traku, sustava prepoznavanja prometnih znakova i slično.
Od drugih opcija za novi hatchback i Sports Tourer karavan dostupna je kamera za vožnju unatrag, paket za zimske uvjete koji donosi grijanje za upravljač i sjedala, te LED dnevna svjetla. U ponudi su i tri nove boje karoserije – Sculpture Bronze, Phantom Grey i Deep Sky, dok je Astrin standardni DAB radio zamijenjen boljim DMB (Digital Media Broadcast) sustavom.
Kao i kod svih Opelovih putničkih automobila, i ovaj model dolazi s garancijom do 160.000 prijeđenih kilometara čime prvi vlasnici mogu biti mirni doslovce cijeli radni vijek automobila.
Osvježena Astra će unatoč spomenutim promjenama na prednjem kraju i nešto suptilnijim promjenama straga i dalje koštati isto kao i postojeći modeli.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.