Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Tjedan dana prije početka nove sezone 'Farme', Nova TV je promovirala svoj format na, za naše prilike, manje uobičajen način. Plastovi sijena, klipovi kukuruza i balvani za ogrijev postali su dio scenografije zagrebačkog Cvjetnog trga i privukli brojne znatiželjnike.


Mankenke u narodnim nošnjama vozile su se na segwayjima usred špice i podsjećale građane na točan datum početka realityja Nove TV. Obilježja ovogodišnje 'Farme' su hrvatski običaji i izvorna tradicija sela, pa su se ovoj promotivnoj aktivnosti spontano pridružili i zamaškarani sudionici aktualnog fašnika.

'Nova TV prva je uvela tzv. gerila marketing u svoje promotivne aktivnosti, a nakon pozitivnog odjeka publike za prethodna dva formata 'Istragu' i 'Pazi zid', nastavili smo i s F'armom'. Ovo je najbolji način ući među građane i izravno im se obratiti s porukom koju im želimo prenijeti, a to je da će i ove godine gledati 'Farmu', da će biti zabavna, hrvatska i napeta. I najvažnije da kreće 1. ožujka' - objašnava jedan od organizatora akcije Saša Ivan, marketing menadžer Nove TV.

Nakon što su iznenadili Zagrepčane, ekipa 'Farme' seli na Samoborski fašnik već sutra, na kojemu će biti dio ponude fašničke promenade.

Vezani članci Slika nije dostupna Prosvjednička povorka opet satima marširala gradom Slika nije dostupna Pernar: Ne znam kuda će prosvjednici ići, ali nasilja neće biti