U subotu oko 16:15 sati varaždinska je policija zaprimila dojavu o udaru vlaka na osobni automobil u mjestu Kućan Marof kod Varaždina.
Pročitajte i ovo
Golema tuga
Siroti dječak žurio na trening, prelazio je prugu, dogodila se strašna tragedija: "Naš kadet, krasno dijete. Veliki je to šok za klub i djecu"
Vozač ozlijeđen
Auto podletio pod vlak kod Demerja. Svjedokinja ispričala: "Nisam znala što se događa, vlak je čudno svirao"
Na pružnom prijezu bez branika putnički vlak udario je u osobno vozilo pri čemu su na licu mjesta poginule tri osobe. U policiji doznajemo da je stradali muškarac imao 36 godina, žena 30, a dijete samo 4 godine. Neslužbeno doznajemo da se radi o mladoj obitelji. Nakon udara, vlak je automobil gurao oko 500 metara, sve do sljedećeg pružnog prijelaza.
Varaždinska policija je, nakon obavljenog očevida, priopćenjem izvjestila o uzroku nesreće. 'Muškarac starosti 36 godina upravljao je osobnim vozilom iz smjera Varaždinske ulice prema Gornjem Kućanu, te se dolaskom do prijelaza ceste preko željezničke pruge, označenog prometnim znakovima i bez uređaja za zatvaranje prometa i davanje znakova kojima se najavljuje približavanje vlaka, nije zaustavio i uvjerio da prugom nailazi vlak, već je nastavio kretanje. U tom je trenutku u desni bočni dio vozila, prednjim dijelom udario putnički vlak koji je prometovao na relaciji Varaždin – Koprivnica. Od jačine udara, ozljede uslijed kojih su preminuli na mjestu događaja, zadobili su vozač, te dvoje putnika iz vozila, 30-godišnja žena i dijete mlađe dobi', stoji u priopćenju.
Inače, pružni prijelaz na kojem se dogodila nesreća jedan je od dva pružna prijelaza u Varaždinu koji još nisu zaštićeni branicima.
"Još 2008. godine tadašnja gradska vlast osigurala je 400 tisuća kuna i pokrenula projekt izgradnje branika na preostala dva nezaštićena pružna prijelaza u Kučan Marofu i Jalkovcu. Na naše inzistiranje Hrvatske željeznice prošle su godine u listopadu raspisale natječaj za izgradnju branika i prema posljednjim informacijama realizacija projekta počet će uskoro, čim to omoguće vremenski uvjeti. U proračunu je inače osigurano još potrebnih 400 tisuća kuna za dovršetak izgradnje. Zašto od 2008. do danas nije došlo do izgradnje branika? Leži li krivnja na bivšoj gradskoj vlasti koja nije dovoljno inzistirala na tome ili Hrvatske željeznice taj projekt nisu uvrstile u svoj plan aktivnosti, ne bih sada želio špekulirati i nagađati", izjavio je varaždinski gradonačelnik Goran Habuš
Priopćenje iz HŽ-a
Uprava HŽ Infrastrukture duboko žali zbog tog događaja i obiteljima poginulih izražava duboku sućut, stoji u priopćenju. 'Od 2005. godine do danas na tom prijelazu zabilježene su dvije nesreće, i to 2006. kad je vozač bio teže ozlijeđen, i 2008. kad je vozač bio lakše ozlijeđen',.kažu u HŽ-u.
'I ovim putem apeliramo na sve sudionike u prometu da poštuju prometne znakove i prije svakog željezničko-cestovnog prijelaza, bez obzira na razinu njegova osiguranja, uspore i uvjere se je li pruga prazna i prolaz slobodan kako se ovakve nesreće ne bi događale', stoji u priopćenju u čijem potpisu stoji Martina Elizabeta Lovrić, voditeljica Odnosa s javnošću HŽ Infrastrukture. (D.B./Hina)
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook