Obavijesti Video Pretražite Navigacija
INSIDER

Rolls-Royce je sve što vam treba za odlazak na skijanje!

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Posao Youtubera unosniji je nego ikad. Sve više mladića s mobitelom, sposobnošću za brbljanjem i prijateljima koji posjeduju zanimljive automobile, dobiva kredibilitet iskusnog poznavatelja limenih ljubimaca

Slično je pošlo za rukom višestrukom osvajaču medalja u ekstremnom skijanju (X Games), Jonu Olssonu, koji je u posljednjih nekoliko godina više puta zapalio Internet neviđenim preradama svojih automobila.

Pročitajte i ovo TEST RABLJENOG Škoda Yeti 1.6 TDI - 2 Lovac na rabljene Test rabljenog: Škoda Yeti 1.6 TDI Petrolistički mokri snovi - zašto svi automobili nisu napravljeni ovako detaljno? - 9 VRUĆI METAL Petrolistički mokri snovi - zašto svi automobili nisu napravljeni ovako detaljno?

Prepoznatljivost uradaka švedskog skijaša nije teška. Obično je karoserija oblijepljena folijom s uzorkom zimskog kamuflažnog odijela i na krovu ima posebno dizajnirani krovni prtljažnik tvrtke 56nord izrađen od ugljičnih vlakana. Sve je počelo Lamborghini Gallardom, nakon čega je uslijedio niz Audijevih modela, uključujući RS6 DTM s oko 1000 KS kao najzapaženiji model u njegovoj kolekciji.

Nažalost nakon što ga je Jon prodao, automobil je ukraden i zapaljen.
Jon je nastavio ludi niz uz vlastiti projekt Rebellion, a kasnije se vratio u svijet pogona na sve kotače s Lamborghini Huracanom 610-4 koji je uz dorade proizvodio više od 800 KS.

Međutim, nakon toga je uslijedio projekt koji je nadmašio sve što se dosada našlo u njegovoj garaži i koji uistinu ostavlja bez riječi – neke zbog ludosti, neke zbog (ne)ukusa.

S obzirom na pojavu Bennija kao novog člana u ekipi za izradu svakodnevnog vloga, odluka je morala pasti na četverosjed. Povratak na Audi nije imao smisla, Ferrari FF nije bio dovoljno zanimljiv, a Lambo ne proizvodi modele s više od dva sjedala. Uslijedio je logičan plan – kupnja Rolls-Royce Wraitha! 

Naravno, vanjština je odmah dobila crne i sive fleke za kamuflažni stil (ili izgled nalik ogromnoj kravi), serijske felge zamijenjene su novim kovanim 24-colnim, na prednju masku su postavljena dva LED reflektora, a za dodatnu vidljivost još četiri jednaka stavljena su na krovni nosač koji je za krov pričvršćen magnetom.
Ni motor nije smio ostati serijski, tako da je George, kako Jon od milja naziva svoj RR, 6,6-litreni V12 dignuo na 810 KS, a da silnu snagu može zauzdati u zavojima, uz pomoć ekipe iz Absolut Motorsa, automobil je spušten i ovjes ukrućen.

Da stvar bude bolja, do zime je imao plan svoj Wraith pretvoriti u ''ralicu'' s drugačijim prednjim dijelom i setom kotača za snijeg. Ipak, planove su mu poremetili kupci koje nije mogao odbiti, stoga će na kraju godine pokazati svoj novi projekt, koji bi prema njegovim riječima trebao biti luđi nego ikad. Pitanje je što može nadmašiti RR…

 

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene