Prema pisanju Marketing magazinea, Manchester United namjerava pokrenuti globalnu društvenu mrežu za više od 500 milijuna svojih fanova diljem svijeta, a za njen razvoj unajmili su agenciju SapientNitro koja će voditi digitalnu strategiju, komunikacije i 'online iskustvo' MUFC-a.
Cilj pokretanja ove društvene mreže – osim povezivanja fanova jednog od najvećih engleskih klubova, jest i dodatni prodor na azijsko tržište, gdje MU ionako ima velik broj obožavatelja, prodaja suvenira putem e-trgovine te nove oglašivačke i sponzorske mogućnosti za brandove.
Putem ove društvene mreže klub bi trebao prikazivati ekskluzivan multimedijalni sadržaj te sadržaj koji se emitira na njihovom televizijskom kanalu MUTV.
Manchester United i SapientNitro odbili su komentirati ove glasine tako da još nemamo podatke o konkretnim planovima za pokretanje ove mreže, no neke informacije koje se mogu pročitati na internetu kažu da će društvena mreža biti dio digitalne platforme koja bi trebala biti predstavljena tijekom sljedeće dvije godine.
-
Iz minute u minutu
Je li HDZ blizu dogovora s DP-om? Grbin otkrio tko mu je sve dao podršku, analitičar o Milanoviću: "Napravio je grešku"
-
detalji svečanosti na Plesu
U Hrvatsku stižu moćni borbeni avioni, Milanović i Plenković bit će prvi put na istom mjestu nakon izbora
-
Mukotrpna borba
Diljem Hrvatske zbrajaju se štete: "Više ne pamtim koliko dugo imam ovaj problem"