Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Manchester United na svojoj će društvenoj mreži nuditi ekskluzivan sadržaj za fanove te će prodavati suvenire i nuditi mogućnost oglašavanja


Prema pisanju Marketing magazinea, Manchester United namjerava pokrenuti globalnu društvenu mrežu za više od 500 milijuna svojih fanova diljem svijeta, a za njen razvoj unajmili su agenciju SapientNitro koja će voditi digitalnu strategiju, komunikacije i 'online iskustvo' MUFC-a.

Vezani članci Slika nije dostupna Umjesto 'Like' - 'Amen': Pokrenuli društvenu mrežu 'slobodnu od grijeha' Slika nije dostupna Puljanin putem društvene mreže pozivao na ubojstvo policajaca

Cilj pokretanja ove društvene mreže – osim povezivanja fanova jednog od najvećih engleskih klubova, jest i dodatni prodor na azijsko tržište, gdje MU ionako ima velik broj obožavatelja, prodaja suvenira putem e-trgovine te nove oglašivačke i sponzorske mogućnosti za brandove.

Putem ove društvene mreže klub bi trebao prikazivati ekskluzivan multimedijalni sadržaj te sadržaj koji se emitira na njihovom televizijskom kanalu MUTV.

Manchester United i SapientNitro odbili su komentirati ove glasine tako da još nemamo podatke o konkretnim planovima za pokretanje ove mreže, no neke informacije koje se mogu pročitati na internetu kažu da će društvena mreža biti dio digitalne platforme koja bi trebala biti predstavljena tijekom sljedeće dvije godine.

 

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju