Nova godina osim novog imena za Zubak Grupu donosi i novu strategiju te ulaganje u razvoj i istraživanje, a to za posljedicu ima strateško opredjeljenje da je budućnost prodaje vozila u digitalnom povezivanju svih sudionika na tržištu (kupci, prodavači, servisi, osiguravatelji, financijske ustanove…).

Galerija


 Zubak Grupa kao lider na tržištu prodaje i post prodaje automobila u Republici Hrvatskoj prije 5 godina prepoznala je potrebu da svoje usluge ponudi u digitalnom obliku te je pokrenut (AutoZubak) Neostar koji potencijalnim kupcima nudi potpuno digitalno iskustvo kupovine automobila kao i naručivanje automobila na servis u nekoliko klikova mišem uz unaprijed poznate cijene servisnih paketa. Iako nitko od konkurenata na tržištu nije dostigao gore navedeni standard u Zubak Grupi su zaključili da je vrijeme za novi iskorak. Početkom 2020. godine planiraju tržištu predstaviti novu Neostar platformu koja će digitalno povezati sve sudionike na tržištu prodaje i post prodaje vozila u RH, ali sa krajnjim ciljem pozicioniranja platforme na tržištima EU.

PR
Zubak grupa

Vezani članci Slika nije dostupna NEOSTARna ponuda rabljenih vozila na webu sada uz dodatne funkcionalnosti Slika nije dostupna Neostarna akcija za rabljena vozila

Iako je Neostar.hr plod rada in house programera i dizajnera, u Zubak Grupi odlučili su zbog zahtjevnosti projekta rad na platformi povjeriti tvrtki Span i njihovim stručnim i svjetski priznatim programerima. Tvrtka Span posluje od 1993. godine i sa svojih 400+ zaposlenika te uredima u Londonu, Chicagu, Munchenu, Kijevu, Bakuu i Ljubljani pokazala se kao idealan partner koji razumije ideju platforme, a internacionalizacijom svog poslovanja nameće se kao logično rješenje za drugu fazu i širenje digitalnog poslovanja Zubak Grupe.

PR
Zubak grupa

Potpisom ugovora između Zubak Grupe i tvrtke Span u Neostar Labu označen je početak rada na drugoj fazi projekta na kojem Zubak Grupa radi već dvije godine. Visina ukupnog ulaganja po završetku druge faze iznosit će 2.000.000€, a platforma bi punu funkcionalnost trebala imati početkom sjedeće godine. Nakon Neostara ovo je novi iskorak Zubak Grupe prema digitalizaciji poslovanja i razvoju novih poslovnih rješenja koji idu u korak sa vremenom u kojem električna vozila polako ali sigurno postaju mainstream, a kupovina iz naslonjača najnormalnija stvar.