Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Svi to radimo, no rijetko tko zna da iza toga vreba ozbiljan problem.


Profesor psihijatrije na UCLA School of medicine, Dan Siegel, proučavao je kako korištenje mobitela neposredno prije spavanja utječe na naš mozak i tijelo.

Vezani članci Slika nije dostupna Moć je u vašim rukama: Narukvica koja masturbiranje pretvara u energiju Slika nije dostupna VIDEO Je li 'krckanje' zglobova znak bolesti?

'Ljudi izlažu svoje oči snopu fotona s ekrana te oni našem mozgu govore 'ostani budan, nije još vrijeme za spavanje'', kaže dr. Siegel.

Provjerite koliko sna vam je potrebno u vašim godinama

Zbog toga idemo spavati sve kasnije, a ne spavamo li između 7 i 9 sati svake noći, glija stanice neće uspjeti očistiti sve toksine i neuroni se neće uspjeti odmoriti. Oko 5 posto ljudi na svijetu je genetički drugačije pa im je dovoljni i manje sna, no za 95 posto ljudi potrebno je 7-9 sati sna.

A premalo sna utječe na naše pamćenje, razinu stresa, rješavanje problema, čak nam se poremeti i razina hormona inzulina koji nam regulira metabolizam. pa ćemo se lakše debljati.

Dr. Siegel preporuča da se barem sat vremena prije spavanja maknemo od svih ekrana koji bi negativno mogli utjecati na naš mozak.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook