Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Čak uz dizalice, helikoptere, traktore i ostale strojeve kojima danas raspolažemo, Veliku piramidu u Gizi bilo bi gotovo nemoguće sagraditi.


Gradnja Velike piramide otprije 4500 godina još je uvijek toliko mistična u očima nekih ljudi da se ne mogu prestati baviti proučavanjem njene gradnje. Uz brojne teorije o gradnji. teorija koja tvrdi da je građena iznutra prema van pomoću unutarnje spirale zasad je najtočnija.

Vezani članci Projekt koji tjera s otoka Ilovika - 5 Mještani Ilovika tijelima i vozilima spriječili početak radova u luci Mrtvaškoj Divlja gradnja u Rovinju Podivljala bespravna gradnja u Istri: U vinogradima i šumama kuće s bazenima. "To je način da ljudi zarade, a svi problemi ostaju lokalnoj upravi"

Piramida je na svakoj strani duga 756 metara, 481 metar visoka i sastoji se od ukupno 2,3 milijuna kamenja težine oko 3 tone. Legenda kaže da je građevina izgrađena u samo 20 godina što znači da je svaki kameni blok morao biti na svom mjestu svakih 5 minuta i po danu i po noći.

Jean Pierre Houdin, francuski arhitekt razvio je najnoviju i najviše moguću teoriju o unutarnjoj spirali dok tim znanstevnika sa Sveučilišta Laval planira napraviti infracrvenu istragu kojom bi se moglo otrkiti postoji li doista spiralna rampa unutar Velike piramide. Ako se ispostavi, Houdinova teorija konačno će biti i potvrđena.

'Siguran sam da bi mi danas mogli učiniti isto', rekao je Houdin za LiveScience. U današnjoj i tadašnjoj gradnji bile bi dvije glavne razlike. 'Umjesto da ljudi vuku kamenje do spiralne rampe danas bi to radio stroj s motorom, a za dizanje kamenja koristila bi se dizalica.' Vrh piramide mogao bi se dovršiti samo kratkim radom helikoptera.

Kada bi svemu tome pribrojali 1500 do 2000 radnika koji rade samo 5 godina cijena gradnje iznosila bi 5 milijardi dolara!

 

 

 

 

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju