Kampanja #SuperBowlCroatia osvojila je u snažnoj konkurenciji prvo mjesto kao najbolji primjer učinkovite prakse u razvoju strategije za brending destinacija. Ova kampanja postala je "skrivena" zvijezda oglašavanja na ovogodišnjem finalu američkog Super Bowla.
Pročitajte i ovo
Vidi Awards
Direktorica Novih medija Nove TV Maja Blumenšajn među 50 najutjecajnijih žena u ICT-u: "Kada struka to prepozna, onda to osobito veseli"
U HTZ-u ZADOVOLJNI
Sjajne vijesti s jednog od najvažnijih turističkih tržišta za Hrvatsku: "Ostvareni rezultati su i iznad rekordne 2019."
The City Nation Place Awards svake godine okuplja vodeće stručnjake iz područja marketinga i brand managementa koji odabiru najefikasniju i najbolje provedenu marketinšku strategiju koja potiče promociju turizma gradova ili regija.
Premijer na Jadran pozvao Bondovu djevojku
Pobjednička kampanja Hrvatske turističke zajednice i Httpoola iskoristila je priliku tijekom rekordne gledanosti Super Bowl utakmice u Sjedinjenim Američkim Državama. Budući da treneri obaju američkih timova koji su nastupili u finalu imaju hrvatske korijene, HTZ je uz podršku destinacijske brending strategije Httpoola promovirao putem američkog Twittera atraktivnu hrvatsku destinaciju: najbolji "selfie" tijekom utakmice finala osvojio je besplatan posjet Rovinju!
"Primarni cilj kampanje bio je predstaviti Hrvatsku kao primamljivo turističko odredište među građanima SAD-a", istaknula je Tina Jukić, direktorica sektora oglašavanja Hrvatske turističke zajednice. U roku od 12 sati prikupljeno je više od 300 "selfia" koji su koristili hashtag #Croatia i hashtag #SuperBowlCroatia, priključilo se 1.300 novih followera te je zabilježeno ukupno 13.290 interakcija. Interesantno je i to da je trener pobjedničke momčadi dobio poziv da se "vrati kući", u Hrvatsku.
TURIST KOJI JE ODUŠEVIO HRVATSKU 'Stižemo uskoro - i očekujte nastavak'
"Ova uspješna kampanja jasno pokazuje kako integriranje društvenih medija u destinacijsku brand strategiju postaje važan cilj koji može postići izvanredne rezultate", rekao je Timotej Gala, izvršni direktor za srednju i istočnu Europu tvrtke Httpool.
Priča o "selfie" natjecanju objavljena je i u članku magazina Forbes čime je postala jedna od uspješnica Twitter oglašavanja.
Više o City Nation Place Awards pročitajte - ovdje
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook