Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

U sarajevskoj Gradskoj vijećnici jučer je u organizaciji Media Marketinga održana jednodnevna manifestacija „Kanski lavovi u Sarajevu“ koja je okupila najbolje kreativne direktore iz regije koji su osvojili Kanske lavove na najprestižnijem festivalu marketinške struke u Europi.


Toni Tomašek (kreativni direktor tvrtke Publicis Groupe Slovenia iz Ljubljane), Dušan Drakalski (regionalni kreativni direktor tvrtke New Moment New Ideas Company), Vladimir Ćosić (kreativni direktor tvrtke McCann Beograd), Vlatko Dimovski (chief operation officer tvrtke McCann Adriatic, člana I&F McCann Group) te Žarko Veljković i Ivana Zeković (kreativni direktori tvrtke Saatchi & Saatchi Beograd) održali su inspirativne prezentacije iz kojih su se mogle čuti intimne priče te putevi kojima dolaze do novih ideja i uspjeha na europskoj kreativnoj sceni. Atlantic Grupa, kao multinacionalna tvrtka koja svoje poslovanje temelji na kreativnosti kao najvažnijem gorivu za uspjeh, priredila je jedinstveni kreativni događaj za sve sudionike. Za Atlantic Grupu hrana je emocija. Bit svakog dobrog zalogaja nalazi se u emociji koju budi, kao što je slučaj i sa svakom dobrom idejom. Zbog toga su vrhunski kreativci iz naše regije i ostatka Europe imali priliku degustirati kreativan meni nastao u suradnji s Vivo cateringom iz Slovenije, inspiriran proizvodima Atlantic Grupe koje je povezao na nov, kreativan način. Jer što je drugo nova ideja nego kombinacija postojećih elemenata na nov način? Tako su nastali neobični zalogaji u kojima je Smoki združen s delikatesnom paštetom od tune Argeta i ukusnim džemom od divlje organske borovnice Bakina tajna, čips je zaodjenut domaćom sjeckanom paprikom Bakina tajna, mladi špinat našao se u zagrljaju sa gljivama, ajvarom Bakina tajna i parmezanom... Nakon degustacije gosti su imali priliku podijeliti emocije koje su u njima probudili ovi neobični okusi na pokretnoj Galeriji ideja na samom CUBE-u. Mogli su također otkriti što njihov omiljeni zalogaj govori o njima uz pomoć neobične tipologije karaktera zasnovane na omiljenom zalogaju izabranom iz ponude. „Argeta pašteta u domaćem tijestu okus je mog djetinjstva“, „Kao da sam kod kuće i kad nisam kod kuće“, „Zalogaji koji hrane naše uspomene“, „Sladak okus za emotivno gladne“, „Ajvar sa slatkim domaćim kuglicama, neodoljivo dobro“ samo su neki od komentara sudionika koji su uživali u kreativnoj igri pokazavši pritom da je hrana povod za razgovor, komunikaciju, razmjenu ideja i dobre energije.

Vezani članci damconf pr Još samo 9 karata za DAMconf radionice proizvodi (Foto: brightside.me) - 12 Izgubili vjeru u ljude: Vjerovali ambalaži, pa se gorko razočarali kad su vidjeli što su zapravo kupili

O inovativnom konceptu predstavljanja tvrtke, ali i o promociji različitih proizvoda i brendova unutar Atlantic Grupe (Smoki, Argeta, Bakina tajna, Donat Mg, Cockta, Cedevita) Aleksandra Kreger Brus, direktorica marketinga AG-a, izjavila je: „Pokretna galerija ideja 'CUBE' samo je jedan u nizu inovativnih projekata koje je central marketing Atlantic Grupe pokrenuo sa željom da budemo u direktnijem i prisnijem kontaktu sa svojim potrošačima i kupcima, da razmjenjujemo ne samo informacije već i emocije i doživljaje. CUBE je također inspirativan kanal za povezivanje poslovnog svijeta s umjetnošću, mladim kreativcima i mladim potrošačima, posebno onima koje danas popularno nazivamo millenials – novom zahtjevnijom generacijom koja želi dublji i smisleniji angažman s brendom i iskustvo za sva osjetila. U nadolazećem periodu očekuje nas još neobičnih i maštovitih događaja na najrazličitijim lokacijama u cijeloj regiji.“