Poseban algoritam uzima u obzir komentare gledatelja i likeove, broj gledanja i još neke detalje te ih obrađuje i na temelju toga radi listu najsmješnijih. 'Fokusirani smo na videa objavljena u kategoriji komedije, bilježimo naslove, opise, oznake, komentare', kaže Googleov inžinjer Sanketh Shetty za Mashable.
Inžinjeri su pokušali analizirati kakvi su komentari indikatori doista smiješnog videa. 'Primjetili smo da gledatelji naglašavaju svoju reakciju na smješna videa na nekoliko načina i to pisanjem velikih slova (LOL), ponavljanjem jednog slova (Loooooooool), ponavljanjem (lolololo), uskličnicima (lolll!!!!!!) i još nekim kombinacijama. Ukoliko korisnik napiše 'loooooooool', a ne 'loool' to znači da mi je taj video više smiješan', pojašnjava Shetty. Neki se s njihovim izborom neće složiti jer je humor ipak subjektivna stvar.
-
"To nije greška"
Cijela Srbija bruji zbog onog što se dogodilo u emisiji, mlada voditeljica dobila otkaz: "Jao, Bože"
-
Nastavlja se suđenje
Snimke otkrivaju kako se u Zagrebu izvlačio novac: "Samo žderu, piju i putuju. Žao mi je što se više nisam nakrao"
-
da se ne biste iznenadili
Uskoro velika promjena u bankama: Imate još četiri dana da se javite, inače bi vas moglo koštati