Poseban algoritam uzima u obzir komentare gledatelja i likeove, broj gledanja i još neke detalje te ih obrađuje i na temelju toga radi listu najsmješnijih. 'Fokusirani smo na videa objavljena u kategoriji komedije, bilježimo naslove, opise, oznake, komentare', kaže Googleov inžinjer Sanketh Shetty za Mashable.
Inžinjeri su pokušali analizirati kakvi su komentari indikatori doista smiješnog videa. 'Primjetili smo da gledatelji naglašavaju svoju reakciju na smješna videa na nekoliko načina i to pisanjem velikih slova (LOL), ponavljanjem jednog slova (Loooooooool), ponavljanjem (lolololo), uskličnicima (lolll!!!!!!) i još nekim kombinacijama. Ukoliko korisnik napiše 'loooooooool', a ne 'loool' to znači da mi je taj video više smiješan', pojašnjava Shetty. Neki se s njihovim izborom neće složiti jer je humor ipak subjektivna stvar.
-
U službenom autu
Građani prijavili vozilo koje krivuda po cesti: Kada je policija zaustavila vozača, imali su što i otkriti, pokrenut je disciplinski postupak
-
Poziv Domagoja Mikića
Preko noći ostali bez maslinika i kuća, a onda su im oduzeli i pašnjak da bi na otoku bez auta napravili put koji vodi - nigdje
-
OTVORENA ISTRAGA
Užas iznad oceana: Avion se spuštao brzinom većom od 1200 metara u minuti i bio samo 180 metara iznad vode