Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Broj vlasnika Appleovih telefona među tinejdžerima udvostručio se u protekle dvije godine te čak 67 posto mladih Amerikanaca očekuje da će njihov sljedeći telefon biti iPhone.


Iako Facebook ima više od milijardu korisnika, ova je mreža sve manje zanimljiva tinejdžerima koji smatraju da društvena mreža na kojoj im statuse i fotografije komentiraju i lajkaju roditelji, djedovi i bake jednostavno više nije cool.

Umjesto Facebooka, sve više njih koristi alternativne mreže poput Instagrama, Tumblra i Snapchata, a nedavno provedeno istraživanje Piper Jaffrayja pokazalo je da je upravo Instagram (koji je u vlasništvu Facebooka) najpopularnija mreža među tinejdžerima u SAD-u.

'Zaslijepljeni Appleom': Oni žele SAMO iPhone!

Dok Zuckerberg može biti zabrinut ovom situacijom jer možemo očekivati da će se tinejdžeri i dalje okretati Instagramu i drugim mrežama, ovo istraživanje koje je provedeno među 7,500 američkih tinejdžera pokazalo je da mladi Amerikanci naročito obožavaju jednu kompaniju – Apple.

Tako čak 61 posto ispitanih tinejdžera posjeduje iPhone, a 67 posto njih očekuje da će sljedeći telefon koji kupe također biti Appleov model. Isto istraživanje provedeno je i prošle godine te je tada manje od 50 posto ispitanih posjedovalo iPhone, dok je njih 62 posto najavilo da bi njihov sljedeći telefon mogao imati logo jabuke te na Cnetu kažu kako ove brojke pokazuje veliko povećanje potražnje za Appleovim gadgetima u odnosu na prošlu godinu, ali i pretprošlu godinu jer se u dvije godine broj tinejdžera koji posjeduju iPhone u SAD-u udvostručio.

Također, osim iPhonea, mladi vole i Appleove tablete te od 60 posto njih koji posjeduju tablete, čak 66 posto ima iPad ili iPad mini.

Dižu nepovoljne kredite i 'nose cigle' kako bi kupili Appleove uređaje!

Jedan od sljedećih gadgeta koje ljubitelji ove kompanije namjeravaju kupiti jest Appleov (još nenajavljeni) pametni sat iWatch kojeg je dio ispitanih spreman platiti čak 350 dolara.

Zanimljivo je da je jedno drugo istraživanje provedeno prošle godine među mladima u SAD-u pokazalo potpuno drugačije rezultate prema kojima je, poput Facebooka, i Apple dosadio mladima koji su se počeli okretati Samsungovim Galaxy telefonima i Microsoftovom Surface tabletu. 

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju