Facebook je 2008. godine brojao oko 100,000,000 korisnika. Broj je itekako porastao, pa Facebooku danas, tijekom Olimpijskih igara u Londonu, broji oko 1,000,000,000 korisnika.
Pročitajte i ovo
Prekrasni prizor
Olimpijski znak dobio još jedan krug! Pogledajte!
Predrasude su pale
Pogodite koji je hrvatski grad na top listi najkulturnijih!
I društvenoj mreža Twiter u razdoblju između dviju Olimpijskih igara porastao je broj korisnika. Godine 2008. imao je 6,000,000, a danas ima 500,000,000 korisnika.
>> Ovim se mogu pregledavati SVI profili na Facebooku!
I najpoznatiji i najposjećeniji video servis na svijetu YouTube u zadnje četiri godine itekako je dobio na popularnosti. Godine 2008., za vrijeme trajanja Olimpijskih igara u Pekingu, na YouTube je u svakoj minuti postavljano videa u trajanju deset sati. Danas, tijekom Olimpijskih igara u Londonu, svake minute na YouTube postave se čak 72 minute novog sadržaja.
Ova statistika pokazuje da je društvena mreža MySpace najviše izgubila na popularnosti. Tijekom olimpijskih igara u Pekingu 2008. godine je 115 milijuna posjetitelja mjesečno, a danas ih ima samo 25 milijuna.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.