Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Facebook Home će omogućiti prikazivanje oglasa na početnim ekranima pametnih telefona, a zahvaljujući njemu Facebook i oglašivači moći će učinkovitije pratiti korisnike i preciznije im plasirati oglase


Na pametne telefone koji rade na Androidu uskoro stiže Facebook Home, a s njim na početne ekrane telefona dolaze i – reklame! Tijekom predstavljanja ovog skupa aplikacija, Zuckerberg je rekao kako se na ovaj način u prvi plan na ekranima telefona stavljaju ljudi i njihove obavijesti i fotografije, a ne aplikacije. No, na Business Insideru prenose da je Zuckerberg naknadno priznao da će Facebook Home na ekrane telefona donijeti i reklame: 'Trenutno nema reklama na Homeu, ali siguran sam da će ih jednog dana biti'.

Vezani članci Davor Božinović Realni sektor Vladi: "Provodimo mjere, ne blokirajte nam živote i egzistenciju" Slika nije dostupna Veliki oglašivači povlače se s YouTubea, među njima i britanska Vlada

Zuckerberg predstavio Facebook Home za Androide!

S obzirom da se na Facebooku, osim statusa i fotografija prijatelja, grupa i stranica koje pratimo pojavljuju i reklame, one bi se tako u budućnosti trebale pojavljivati i na ekranima telefona. Naravno, ova opcija neće biti odmah dostupna jer veliki dio korisnika ne bi niti instalirao softver koji će im na ekrane donijeti reklame, već je Zuckerbergov plan prvo privući veliki broj ljudi na skidanje i instaliranje Homea te, kada se stvori milijunska baza korisnika, njima povremeno prikazivati reklame na početnim ekranima.

Na Business Insideru kažu da prikazivanje reklama na početnim ekranima telefona nije najvažnija stvar koja bi trebala zainteresirati oglašivače te je sigurno da će ekipa u Facebooku biti vrlo pažljiva s tom opcijom koja bi mogla odvratiti veliki broj ljudi od korištenja ove opcije.

Oglašivačima će biti puno važnija činjenica da će, s instaliranim Facebookovim softverom, korisnici cijelo vrijeme biti prijavljeni na Facebook pa će ih ova kompanija moći lakše pratiti i skupljati više privatnih informacija koje će moći iskoristiti za preciznije oglašavanje.

Jedna od potencijalnih mogućnosti jest da korisnici sami pristanu na prikazivanje oglasa na svojim telefonima, ako će ti oglasi i njima donijeti određenu korist – npr. ako će im se prikazivati informacije o popustima određenih proizvoda koje lajkaju na Facebooku. 'Facebook Home mogao bi biti sveti gral mobilnog oglašavanja', rekao je novinarima AdWeeka Robin Grant iz kompanije We Are Socail koji kaže da bi Facebook s ovom opcijom mogao konstantno pratiti lokaciju korisnika, a ta bi opcija mogla omogućiti prikazivanje nenametljivih oglasa baziranih na temelju lokacije korisnika.

HTC First – prvi 'Facebook telefon'

Naime, na početnom ekranu Homea Facebook će prikazivati poruke kao male obavijesti unutar aplikacija koje je onda moguće lako otvoriti ili lako odbaciti s početnog ekrana – Facebook bi na isti način mogao prikazivati i oglase koji korisnicima ne bi bili nametljivi i lako bi ih mogli ukloniti s početnog ekrana, a ako im se čine zanimljivi jednostavno bi ih mogli otvoriti i pročitati – npr. ako se nalazite blizu nekog restorana (kojeg pratite na ovoj mreži), mogli bi dobiti poruku o specijalitetima dana, popustima na određena jela i slično.

Što vi mislite o Facebook Homeu? Hoće li donijeti novo i bolje iskustvo u korištenju Android telefona ili mislite da je to samo još jedan način da Facebook i oglašivači prate korisnike i na telefonima prikazuju oglase

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju