Marissa Mayer gostovala je jučer na TechCrunch Disrupt konferenciji u San Franciscu na kojoj je objasnila u čemu je uspjeh Yahooa čija je vrijednost skoro udvostručena od kada je Mayer preuzela upravljanje kompanijom. Nakon što je nedavno Yahoo prestigao Google kao kompanija čije su stranice najposjećenije u SAD-u, Mayer se sada pohvalila kako je ukupan broj mjesečnih aktivnih posjeta premašio 800 milijuna, što je porast od dvadeset posto od njenog dolaska u Yahoo.
Sramežljiva šminkerica koja je 'ušla u povijest': Ove stvari niste znali o njoj
Na Bloombergu napominju da ovim brojkama nisu dodani milijuni posjetitelja Tumblra, mreže koju je Yahoo nedavno preuzeo za 1,1 milijardu dolara tako da je posjećenost Yahooovih stranica puno veća.
Kao formulu za uspjeh kompanije izdvojila je četiri najvažnije kategorije na koje se fokusiraju – ljude, proizvode, promet i zaradu te je dodala da je riječ o lančanoj reakciji čiji je cilj privući stručne ljude koji će razvijati fantastične proizvode ('proizvodi moraju biti dobri, inače ih nitko neće koristiti'), a ti će proizvodi privlačiti korisnike, odnosno povećati posjećenost Yahoovih stranica, što će na kraju privući oglašivače i donijeti veću zaradu.
Dodala je i kako je zadovoljna rastom ključnih proizvoda kompanije poput tražilice i maila te da danas sve više korisnika tim proizvodima pristupa putem mobilnih uređaja, a od dolaska u kompaniju Mayer cijelo vrijeme forsira mobilnu strategiju kao ključ za daljnji rast kompanije u budućnosti.
Iako je tijekom prvih godinu dana već zabilježila velike uspjehe s Yahooom koji je od pomalo zaboravljene kompanije ponovno postao važan igrač na IT tržištu – pogotovo nakon preuzimanja Tumblra, Mayer kaže da će kompaniji trebati još tri ili više godina kako bi postigli ono što u kompaniji žele.
Marissa Mayer zasukala je rukave i…
Zbog toga se tijekom prve godine mandata orijentirala na preuzimanje manjih kompanija i njihovih talentiranih inženjera (Yahoo je u kratko vrijeme preuzeo skoro 20 kompanija) koji će im pomoći u razvoju novih i boljih proizvoda s kojima bi Yahoo s Mayer na čelu u budućnosti mogao konkurirati najvećim tehnološkim kompanijama.
U razgovoru s osnivačem TechCrunchea Michaelom Arringtonom dotakla se i novog loga kompanije te je rekla da je način na koji su razvili logo najbolji primjer na koji se način trebaju raditi stvari u Yahoou – 'nismo potrošili milijune dolara na neku vanjsku ili konzultantsku kompaniju, već smo ga sami razvili unutar Yahooa'.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook
-
Nastavlja se potraga
Policija je sinoć razdvojila i nadzirala Dankine roditelje, bageri prekopavaju dvorište, je li malena još živa? "Više sam nego zabrinut..."
-
Misteriozan nestanak
Susjed nestale djevojčice Danke: "Čuli smo dječji žamor... Jedno je dijete već bilo oteto"
-
Problemi u prometu
FOTO U sudaru automobila i teretnog vozila ozlijeđene tri osobe