Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Facebook je popularniji, no mnogi korisnici više cijene Twitter koji omogućuje jednostavno sudjelovanje u javnim online raspravama – ne trebate nikoga pratiti na ovoj mreži da bi svoje mišljenje o nekoj temi podijelili s milijunima drugih korisnika


Iako je Facebook društvena mreža s daleko najvećim brojem korisnika i najvećim utjecajem, mnogima je od Zuckerbergove mreže puno draži Twitter koji bilježi sve veći rast korisnika i u Hrvatskoj i kojeg, među inim, krasi jednostavnost komunikacije i mogućnost otvorenog sudjelovanja u online raspravama.

Vezani članci Toni Zanko, heroj i izumitelj - 5 Ljudina iz Vodica: Spasio ribara iz gorućeg broda, izumio alat koji danas imaju vatrogasci diljem svijeta... Bolja Hrvatska 2019. - 2 Bolja Hrvatska: Mladi, skromni i talentirani ljudi koji su obilježili godinu na izmaku

Za razliku od Facebooka na kojem morate biti prijatelji s drugim korisnicima (postoji mogućnosti i praćenja javnih objava – opcija koju je Zuckerberg uveo upravo po uzoru na Twitter), konverzacija na Twitteru je javna – iako se profili mogu zaštititi, tu opciju koristi jako mali broj korisnika pa se bez potrebe za prvotnim upitom za prijateljstvom mogu pratiti objave vaših prijatelja, ali i npr. političara, sportaša, glumaca, pjevača i drugih poznatih osoba.

Pogledajte što ste radili na Facebooku i Twitteru ove godine!

Ipak, vjerojatno najveća snaga ove društvene mreže su ključne riječi i tzv. hashtagovi (odnosno ljestve – '#') jer korisnicima diljem svijeta omogućuju praćenje i komentiranje događaja i osoba i to na vrlo jednostavan način – ne morate nikoga pratiti na Twitteru niti morate ići na nečiji profil (kao na Facebooku), već u konverzaciji možete sudjelovati direktno s vašeg profila na internetskoj stranici, odnosno putem aplikacije na računalu ili mobilnom telefonu koristeći samo određene ključne riječi.

Ovakav način komunikacije pokazao se naročito korisnim prilikom održavanja nekih događaja uživo (npr. sportskih susreta, dodjela glazbenih i filmskih nagrada) ili prilikom nekih izvanrednih događaja (npr. putem Twittera smo mogli pratiti komentare brojnih korisnika prilikom oslobođenja hrvatskih generala), a iznimno je koristan i za praćenje i komentiranje svakodnevnih važnih događaja.

Ovo je NAJPOPULARNIJI status u 2012.!

Tako korisnici mogu, prateći samo ključne riječi na Twitteru (potrebno je u Twitterovu tražilicu upisati ključnu riječ vezanu uz temu ili osobu koju se želi pratiti – ispred te riječi možete staviti i oznaku '#'), dobiti uvid u veliki broj članaka i komentara 'običnih korisnika' vezanih uz određenu temu – što je često puno korisnije i jednostavnije nego pretraživanje brojnih internetskih stranica u potrazi za temama.

Pratite #TemaDana i #BoljaHrvatska

Putem Twittera i vi možete sudjelovati u raspravama oko najvažnijih dnevnih događaja – pratite hashtag #TemaDana i recite nam svoje mišljenje oko aktualne teme dane, a najbolje i najzanimljivije tvitove pročitat ćemo u informativnim emisijama Nove TV.

Pozivamo vas da pratite i hashtag #BoljaHrvatska i priče o mladim i uspješnim ljudima koji u Hrvatskoj prkose krizi te podijelite s nama vaša iskustva o ljudima koji predstavljaju 'Bolju Hrvatsku' te ćemo vaše tvitove također objaviti u našim informativnim emisijama.

Svakako ne zaboravite da, prilikom objava na Twitteru, uz vaše komentare upišete i hashtag #TemaDana, odnosno #BoljaHrvatska te pratite naše informativne emisije u kojima ćemo objaviti neke od najzanimljivijih tvitova.  

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook