Najpoznatiji korisnici Instagrama dobili su priliku besplatno uživati u svim ljepotama Dubaija, a jedini uvjet bio je da objavljuju fotografije ovog grada na društvenoj mreži.


Neki od najpoznatijih korisnika Instagrama nedavno su uživali u besplatnom putovanju u Dubai, a jedini uvjet koji im je postavljen za ovo putovanje bio je da moraju fotografirati Dubai i te slike objavljivati na Instagramu. Uz obavljene fotografije morali su staviti i hashtagove organizatora ovog putovanja koji su im omogućili besplatno uživanje u ljepotama Dubaija – agencije Beautiful Destinations te Burj Al Araba, 'najluksuznijeg hotela na svijetu i ikone Dubaija'.

Vezani članci Slavko Sobin (Foto: Instagram) Ovo su tri omiljene ljetne destinacije Slavka Sobina kojih se jako zaželio, a i koje preporučuje baš svima! Slika nije dostupna Jesu li Izraelci bili spremni na nju? Maja nije skrivala seksepil!

Cilj ovog projekta bio je, kako su novinarima Business Insidera napomenuli voditelji ove agencije Jeremy Jauncey i Oliver Heartmont, 'omogućiti jedinstveno iskustvo korisnicima Instagram zajednice' te se pozicionirati kao jedinstveni brand kada su u pitanju putovanja i društvene mreže.

VIDEO Ovo će biti prvi klimatizirani grad na svijetu

Među sretnicima koji su prošlog mjeseca (besplatno) uživali u Dubaiju bila je i Liz Eswein koja na Instagramu vodi utjecajan profil @NewYorkCity te Murad Osmann koji se proslavio objavljujući fotografije na Instagramu na kojem ga njegova djevojka 'vodi' za ruku po brojnim svjetskim destinacijama.

Kada su avionima s različitih destinacija diljem svijeta stigli u Dubai, dočekao ih je luksuzni Rolls Royce Phantom, dobili su bon od 600 dolara za kupovinu Hermes proizvoda te su smješteni u hotel Burj Al Arab, a svatko je dobio i vlastitog konobara koji im je cijeli dan bio na usluzi. Zahvaljujući ovom projektu, neki od najpoznatijih korisnika Instagrama dobili su priliku besplatno uživati u jednom od najzanimljivijih gradova svijeta, milijuni njihovih pratitelja vidjeli su brojne fotografije s putovanja, a Dubai, Beautiful Destinations i Burj Al Araba dobili su odličnu reklamu.

Što mislite da li bi i Hrvatska trebala napraviti nešto slično – ugostiti najpoznatije korisnike Instagrama i pokazati im sve ljepote naše zemlje, pri čemu bi oni također sve fotografije trebali dijeliti s milijunima pratitelja na ovoj društvenoj mreži i na taj načni promovirati 'Lijepu našu'? 

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook